@ Innsaei; Waar slaat dit op godverdomme? Miniprobleempjes? Een genie? Ga verdomme ergens anders Harvey Spectrum wezen, kind. Je kunt mij geen dingen in de schoenen schuiven. Ja, ik heb autisme. So the fucking what. Ik ben geen kutautist, maar een mens mét autisme. Die verdomde vraag waarvoor je die diagnose/label of whatsoever had, ga ik niet eens antwoorden, want Mr Harvey Spectrum wilt niet luisteren behalve naar zichzelf.
En heel cool enzo dat 'het je niets interesseert', zou je zo adoreren met respect en naar je opkijken. Wat jammer dat het je wel interesseert, want anders zou je hier niet op blijven reageren. En ik geloof er niks van dat je echt álle diagnoses kent + de daadwerkelijke betekenis van autisme. Ik ga mijn 'mond' niet houden voor iemand die mensen lelijke dingen verwenst. Sidenote: Basically houden we onze mond ook, want dit is het internet. :W
Iedereen liegt zichzelf voor? Mensen die geen rekening met je houden? For fucks sake. Wat doe je nu zelf dan? Je liegt jezelf ook voor, jij houdt ook geen rekening met ons. Als je onze affectie wilde of gewoon met iemand erover praten had je het alleen hoeven vragen in plaats van zo fucking dom te doen. Daarnaast weet jij niet wat wij allemaal hebben meegemaakt die jij bestempeld als 'mini probleempjes'. Ik zou je bijna mijn perfecte jeugd vertellen, gewoon om je te bewijzen dat je echt niet de enige bent, maar dat ben je niet waard. Zak er maar in.
Normaal gesproken zou ik het niet zeggen, but seriously. Get the fuck off Quizlet.
PS. Spaghetti schrijf je zo, genie. De rest van je bericht ga ik niet eens aan beginnen.
[ bericht aangepast op 2 okt 2017 - 22:12 ]
Don't walk. Run, you sheep, run.