• Hoi

    Misschien een domme vraag....
    Enig idee waar je van dat oude hout achtige meubels kan kopen?


    Ja k weet niet hoe ik t anders moet uitleggen ma denk aan
    Pirates of the caribbean
    Of de vliegende hollander in de efteling ..


    Van meubels tot andere spullen... wat je ma kan bedenken...
    Lampen.. etc


    Enig idee waar ik zulke dingen kan kopen?
    Vind de style namelijk heel erg mooi ^^


    I just come to read

    Probeer sites waar je dingen tweedehands kan kopen of zo?


    16 - 09 - '17

    meestal is dat antiek, dus moet je een winkel vinden die antiek meubilair verkoopt.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik heb een beetje die stijl qua meubels, ik heb het echt overal vandaan geplukt, vooral oude erfstukken, maar ook tweedehands winkels, vrijmarkt(en). Soms ligt er zelfs wat bij 't grofvuil. Maar vooral tweedehandswinkels hebben het.
    Xenos heeft ook wel een aantal kastjes in die stijl, en op Marktplaats kan je ook wel ver komen.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat voor meubels zoek je specifiek?
    Want ik vind het oprecht leuk om even Marktplaats voor je af te struinen haha


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik raad je Nostalgie Palast in Nordhorn aan. Ik weet niet of je toevallig een beetje in de buurt woont van de grens?
    Die zaak is vrij groot en heeft zoveel stylen te bieden. Echt heel gaaf! Onze halve woonkamer komt er vandaan haha.

    Hooverphonic schreef:
    Wat voor meubels zoek je specifiek?
    Want ik vind het oprecht leuk om even Marktplaats voor je af te struinen haha


    Ja iets wat donkerbruin is beetje ook die style van de films enzo van pirates otc.

    Etc

    Zou heel fijn zijn ^^
    Thanks!


    I just come to read