• ... en hoewel ze wist dat ze betere dingen te doen had in plaats van op quizlet rond te hangen, wilde ze toch een poging wagen. Haar vingers gleden soepel over het toetsenbord terwijl ze de zinnen probeerde te formuleren en hoopte dat iemand, al was het er maar eentje, zou begrijpen wat ze bedoelde.

    Ben ik de enige die soms over zichzelf in een derde persoon denkt? En dan bedoel ik niet 'Jantje gaat nu boodschappen doen' maar echt zoals hierboven, in een verhalende vorm. Het helpt me soms echt om te oefenen met het beschrijven van alledaagse situaties en emoties, wat ik weer in mijn verhalen kan gebruiken maar ik weet dus niet of anderen dit ook doen of dat ik gewoon weer vreselijk apart ben :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Heeeeel soms doe ik dit. Maar enkel in specifieke situaties waarin dan bijvoorbeeld veel zelfspot schuilt oid. Wel een goed idee om daarmee je schrijven te oefenen though!


    At the end we're all cursed

    Ik doe het zelf niet, maar zo te zien werkt het wel! Die simpele handeling is wel heel mooi beschreven - maar ik ben ook niet anders van je gewend. (cool)


    oi, suzy

    Hmm niet zozeer met alledaagse situaties, maar wel vaak in bed als ik denk aan bepaalde "scène's". Ik vind je stukje cool (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Omg, ik ben niet de enige. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik zo veel las als kind, want het gebeurt al heel lang en soms ook onbewust, maar God, je wil niet weten hoe lang ik al denk dat ik eigenlijk stiekem gewoon gek ben. Thanks


    Mijn brein breint zoals het breint.

    zij deed het niet vaak, alleen heel af en toe XD


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik heb dit wel, al dan niet als een echte verhaal vorm, maar meer zoiets als een geschiedenisboek.

    Vera twijfelde eventjes dat ze zou reageren, omdat ze niet meer zo actief was als vroeger, maar ook of haar reactie nut had. Maar ze besloot toch te sturen, omdat ze benieuwd was hoe mensen reageren. Vera is namelijk nogal onzeker, lijd aan uitstelgedrag.. Nu zet ze over de onzekerheid heen.

    Of als ik een beetje doorsla met dromen over later:

    Later wordt Vera zangeres, ze wordt wereldberoemd en doet mee aan het songfestival en wordt 3e in de finale met haar gevoelige nummer.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Mm, misschien heel soms, maar dan niet bewust.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ah, tof om te zien dat ik in elk geval niet de enige ben of dat er een voorstelling van kan worden gemaakt :') Ik begon al ernstig aan mijn mentale gezondheid te twijfelen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TinyTina schreef:
    Ah, tof om te zien dat ik in elk geval niet de enige ben of dat er een voorstelling van kan worden gemaakt :') Ik begon al ernstig aan mijn mentale gezondheid te twijfelen.


    Oh, maar dat moet je sowieso.


    <---- dat was een grap he

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 13:09 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Tamatoa schreef:
    Omg, ik ben niet de enige. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik zo veel las als kind, want het gebeurt al heel lang en soms ook onbewust, maar God, je wil niet weten hoe lang ik al denk dat ik eigenlijk stiekem gewoon gek ben. Thanks


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Evaethas schreef:
    (...)

    Oh, maar dat moet je sowieso.


    <---- dat was een grap he


    Haha, mijn mentale gezondheid is inderdaad 1 grote grap :') Maar dan komt er weer een nieuwsartikel over Trump voorbij en voel ik me opeens een stuk beter, maargoed. Ontopic weer :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Tamatoa schreef:
    Omg, ik ben niet de enige. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik zo veel las als kind, want het gebeurt al heel lang en soms ook onbewust, maar God, je wil niet weten hoe lang ik al denk dat ik eigenlijk stiekem gewoon gek ben. Thanks


    Echt exact dit, haha


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Apfelstrudel schreef:
    Ik heb dit wel, al dan niet als een echte verhaal vorm, maar meer zoiets als een geschiedenisboek.

    Vera twijfelde eventjes dat ze zou reageren, omdat ze niet meer zo actief was als vroeger, maar ook of haar reactie nut had. Maar ze besloot toch te sturen, omdat ze benieuwd was hoe mensen reageren. Vera is namelijk nogal onzeker, lijd aan uitstelgedrag.. Nu zet ze over de onzekerheid heen.

    Of als ik een beetje doorsla met dromen over later:

    Later wordt Vera zangeres, ze wordt wereldberoemd en doet mee aan het songfestival en wordt 3e in de finale met haar gevoelige nummer.


    This!! Hahaha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ja! Ik doe dit ook, en ik ben blij dat ik niet de enige ben


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Niet per se de derde persoon, maar ik heb zo vaak dat ik de wereld om me heen zie en dat ik een aspect heel mooi vind, of dat het me opvalt en dat ik dan in mijn hoofd automatisch ga beschrijven. :Y)


    Tijd voor koffie.