• ... en hoewel ze wist dat ze betere dingen te doen had in plaats van op quizlet rond te hangen, wilde ze toch een poging wagen. Haar vingers gleden soepel over het toetsenbord terwijl ze de zinnen probeerde te formuleren en hoopte dat iemand, al was het er maar eentje, zou begrijpen wat ze bedoelde.

    Ben ik de enige die soms over zichzelf in een derde persoon denkt? En dan bedoel ik niet 'Jantje gaat nu boodschappen doen' maar echt zoals hierboven, in een verhalende vorm. Het helpt me soms echt om te oefenen met het beschrijven van alledaagse situaties en emoties, wat ik weer in mijn verhalen kan gebruiken maar ik weet dus niet of anderen dit ook doen of dat ik gewoon weer vreselijk apart ben :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    TinyTina schreef:
    (...)

    Haha, mijn mentale gezondheid is inderdaad 1 grote grap :') Maar dan komt er weer een nieuwsartikel over Trump voorbij en voel ik me opeens een stuk beter, maargoed. Ontopic weer :')


    HAHAH altijd een oppepper!
    En ja...


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik praat zelfs wel eens in derde persoon over mezelf. Maar dat komt omdat ik juf ben.
    Dus dan zeg ik: "Oh, de juf lost het wel even op." (Bijvoorbeeld)
    En dan heb ik het over mezelf. ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Tamatoa schreef:
    Omg, ik ben niet de enige. Ik denk dat het bij mij komt omdat ik zo veel las als kind, want het gebeurt al heel lang en soms ook onbewust, maar God, je wil niet weten hoe lang ik al denk dat ik eigenlijk stiekem gewoon gek ben. Thanks

    + vooral als de verveling toeslaat ben ik goed met woorden


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    M0NA schreef:
    (...)

    This!! Hahaha


    En de eene keer ben ik een schrijfster, de andere keer een toneelspeelster, activist.... Beroemd kunstenaar.. Alleemaal heel waarschijnlijk, overdreven beroemd.. (sarcasme)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    #herkenbaar


    ~My Mind Is Free~

    Hmm, ik herken me hier wel in. :')