• Bij een aanslag zaterdagnacht is een bestelauto ingereden op voetgangers op de London Bridge in de Engelse hoofdstad Londen. Daarna vond een steekpartij plaats bij Borough Market.

    Bij de aanslagen zijn zeven doden gevallen, laat de politie weten in een persconferentie. Nog eens 48 gewonden zijn opgevangen in vijf ziekenhuizen. Sommigen van hen zijn zwaargewond.

    Vanaf de London Bridge reden de daders door naar het nabijgelegen Borough Market, waar zij uitstapten. In restaurants staken zij vervolgens meerdere gasten neer.

    Agenten hebben de drie verdachten doodgeschoten. De politie gaat er voorlopig van uit dat er niet nog meer daders zijn. De daders droegen bomgordels, maar die bleken nep. De Londense politie bestempelt beide gebeurtenissen als terroristische daden.

    meer:....
    bron: nu.nl

         

    het maakt me echt iedere keer weer écht kwaad, ik heb er geen woorden voor hoe vreselijk dit is.




    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En dan te bedenken dat ik net twee weken terug ben uit Londen.. Brr... Echt verschrikkelijk dit..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    dit maakt mij verdrietig en kwaad


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik dacht letterlijk: "Toch niet alweer."


    Heaven is a place that we all have

    Oh, god, niet weer. Ik vind het ook zo erg van mezelf dat mijn eerste gedachte niet was "oh nee, zeven doden!" maar "oh nee, niet weer. oh, gelukkig mààr zeven doden." Dit moet echt ophouden, goverdomme. Dit moet écht ophouden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben echt heel verdrietig. Toen ik nog in Londen woonde, was ik iedere dag in het weekend wel meerdere keren per dag op die brug te vinden. Ik vind dit zo ontzettend erg.


    Take risks and conquer your fears.

    Ubuntu schreef:
    Oh, god, niet weer. Ik vind het ook zo erg van mezelf dat mijn eerste gedachte niet was "oh nee, zeven doden!" maar "oh nee, niet weer. oh, gelukkig mààr zeven doden." Dit moet echt ophouden, goverdomme. Dit moet écht ophouden.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Dunphy schreef:
    Ik dacht letterlijk: "Toch niet alweer."


    16 - 09 - '17