• Kj, ik wil dus mijn serie in de spotlights zetten, maar wat ik krijg is dit dus:

    Er staat geen code bij en ook geen telefoonnummer.. ö

    Bel
    € 0.00 per gesprek

    Toets dan de volgende code in


    Sluit dit scherm niet, klik na het bellen op de knop hieronder.
    *knop*


    En ik druk telkens op F5 om te vernieuwen of ik start heel Quizlet weer op, en ga terug naar dat spotlight gedoe, maar telkens krijg ik het zelfde! ö

    Hoe moet ik nu een serie in de spotlight zetten??

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Probeer anders even een andere quiz en zie welk scherm je krijgt.Als je hetzelfde scherm krijgt ligt het aan je computer.


    The soul needs autumn.

    Vraag het aan iemand, die hem wel in de spotlight kan zetten, of diegene het voor je wilt doen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Probeer anders even een andere quiz en zie welk scherm je krijgt.Als je hetzelfde scherm krijgt ligt het aan je computer.


    Dan krijg ik het gewone scherm! :S
    Njah, ik vraag wel aan iemand of die zo'n venster wil openen en dan de code en het nummer geeft en dan kan ik bellen! ='D


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Dan krijg ik het gewone scherm! :S
    Njah, ik vraag wel aan iemand of die zo'n venster wil openen en dan de code en het nummer geeft en dan kan ik bellen! ='D

    Maar dat is altijd een andere code,


    The soul needs autumn.

    (...)
    Maar dat is altijd een andere code,
    Klopt, maar als die persoon haar het nummer geeft, en zij belt, en als de persoon die het nummer gaf daarna op de knop drukt staat hij in de spotlight op haar kosten.


    Bored.