• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gezellig even de politie bellen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    sommige mensen mogen echt eens leren het onderscheid te maken tussen
    a) mening: wat jíj denkt
    b) feit: hoe het écht is
    c) """""waarheid""""": de interpretatie van hoe het echt is en bijgevolg dus minder subjectief dan je mening, maar subjectiever dan een feit


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I called. Wow.
    "weet je nog wat hij aan had?"
    Matty: *blank*
    Matty: "uhhh ik geloof een spijkerbroek? hij loopt volgens mij vrij vaak in een grijs vest???? hij is lang en heeft kort zwart haar????"

    such a bad witness


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Gezellig even de politie bellen?


    What happened?


    That is a perfect copy of reality.

    Hetismijnschuldhetismijnschuldhetismijnschuldalszedoodgaathetismijnschuldenalleendievanmijikbenverschrikkelijkfuckit.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Voldymort schreef:
    Gezellig even de politie bellen?

    Voldymort schreef:
    I called. Wow.
    "weet je nog wat hij aan had?"
    Matty: *blank*
    Matty: "uhhh ik geloof een spijkerbroek? hij loopt volgens mij vrij vaak in een grijs vest???? hij is lang en heeft kort zwart haar????"

    such a bad witness


    Wow wow, wat is er gebeurd? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Autophobia schreef:
    Hetismijnschuldhetismijnschuldhetismijnschuldalszedoodgaathetismijnschuldenalleendievanmijikbenverschrikkelijkfuckit.


    Nee. Dat is het niet. Vertrouw me. Het is niet jouw schuld en je bent niet alleen


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    I'm so exhausted... and not because I haven't been sleeping well, but because I just can't take anymore. I gotta keep going but it's easier said than done..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    sooooo much to doooo so little tiiiimeeeee


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Great... and just when I thought I couldn't feel any worse, I started thinking about you... and God, I just can't help but wonder why... why it all went wrong...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    hopelijk heb ik deze nacht geen nachtmerries meer ja ok thanks

    en oh god QING DAT VERDOMDE WISKUNDEEXAMEN HET VOELT ALSOF IK NOG NIETS HEB GEDAAN WANT IK BEN ZO ONZEKER OF IK HET NU WEL VOLDOENDE BEHEERS MAAR ER VALT NIETS MEER AAN TE DOEN JA
    fucking integralen waar ik nog twee hoofdstukken van moet leren tegen OVERMORGEN bijna morgen

    kut goniometrie en LOL IK SNAP NIET WAT IK MET DIE NORMAALVERDELING VAN GAUSS MOET WANT IK HEB NOG GEEN STATISTIEK DAT IS VOOR HET VOLGENDE STUK

    rip gewoon


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ech


    Caution first, always.

    UGGHHH

    Hoe dom kun je zijn? Hoe moet ik dit nou weer oplossen? Verdorie


    i wanna die with you once or twice.

    Dat ik precies aan iemands gezicht en lichaamstaal kan aflezen hoe iemand zich voelt en of diegene liegt ja of nee, wil niet zeggen dat het ook echt leuk is. Zeker niet als het op m'n vriend aankomt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ik, ongeveer twee uur geleden: laat ik nog even wat ontspannende youtube video's kijken over ingewikkelde haarstijlen en dan gaan slapen

    youtube: brengt me naar een channel van een jonge vrouw met heel gave tutorials en een filmpje met "stage 4 cancer announcement" in de suggesties, waarna ik een glibberige heuvel afglijd waarin ik door haar youtube kanaal/blog terugblader en blijkbaar is ze vijfentwintig, heeft vijf kinderen van een man die bodybuilder was en zo'n anderhalf jaar geleden is overleden aan huidkanker, en is behoorlijk vlot daarna opnieuw getrouwd, nu met haar high school sweetheart waar ze een tijd contact mee was verloren en ze is vijfeNTWINTIG

    en dan laat ik het deel over het schietincident in haar huis waarbij haar knie en de hand van haar nieuwe man werden geraakt nog helemaal weg maar shit man

    Lieve YouTube algorithmen, dit soort dingen zijn nIET GOED VOOR MIJN NACHTRUST


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan