• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 16:08 ]


    Caution first, always.

    Ik zeg dit zo vaak tegen mezelf, maar: Charlotte, GA NOU EENS WAT DOEN!! Again, je paper schrijft zichzelf niet, hoe lang je het ook uitstelt. Morgen inleveren en je bent nog niet begonnen met schrijven, je hebt nog 2000-2500 woorden te gaan!
    Mijn hoofd zit al in zo'n beetje Stockholm, dat helpt niet echt lekker. Maar goed, als ik nou eens mijn best doe, zou het best wel eens een goed paper kunnen worden.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik haat die zogenaamde "gold digger pranks." Ze zijn toch allemaal in scène gezet.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    hahaha ik heb het gevoel dat mensen me nu niet meer serieus gaan nemen hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Duckling schreef:
    hahaha ik heb het gevoel dat mensen me nu niet meer serieus gaan nemen hahaha

    Relatable, oh wacht nee. Deden mensen al niet meer HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    moet echt weer even m'n dansgame gaan uppen voordat al die goeie feestjes zijn damn


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lol, het is echt niet verplicht om het nieuws te volgen en maakt je zeker geen min mens.

    Will I regret this username? Yes? No, hell no. (:<


    The truth is out there.

    Hungry. Hangry. Whatever. D: : D


    She's imperfect but she tries

    Yes lekker gezellig weer!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hmm...

    Over steken onder water gesproken :'D

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 17:56 ]


    26 - 02 - '16

    Ik haat mijn familie.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ben echt op


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Natuurlijk stuur je me alleen maar een berichtje wanneer je iets nodig hebt. You're scum, lol.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik hoop zo erg dat ik hiermee geen fout heb begaan


    soul made of stardust and chaos.