• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 16:08 ]


    Caution first, always.

    W0000t, almost finished with this stupido thingie


    Deep inside, I've never felt alive

    Beste uni, vragen recyclen bij een openboektoets is misschien niet altijd even slim. Gezien iemand een oud tentamen heeft gevonden met antwoorden dat we er gewoon bij konden houden en gezien bijna de helft van de vragen ook in dat tentamen zat :'D
    Niet dat ik klaag, maar super handig was het niet van ze.


    Stenenlikker

    JAAAAAAAAAAAAA
    Deze periode is bijna afgerond, fackyes


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog één keer, nog één 'grap' die je met me uithaalt en ik sla je ter plekke neer. Blijf. Van. Mijn. Spullen. Af.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    That moment you understand everything from the new update of SKAM because yes, you are that obsessed.


    kindness is never a burden.

    Waarom stopt ineens half q ermee wtf


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Werkte een van m'n HP toverstokken maar, dan probeerde ik mezelf even gelukkig te maken op een of andere manier. Ben die fucking stress en alle zorgen zo beu!


    16 - 09 - '17

    To tell my sister I smoke, or to not tell my sister.


    kindness is never a burden.

    Dorito bites is de shit man


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    3 uur rijles. Help.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Lol fml, rijden er morgen geen treinen naar Amsterdam en moet ik omreizen om er als nog te komen. En duurt het nog een half uur tot uur langer.

    Ik heb geen zin meer in deze rot opdracht.(no_chears)


    Take me to wonderland

    3/10 posts gedaan..


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lol overduidelijk.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn ogen voelen zo vervelend ughh


    26 - 02 - '16