• Hoi Hoi,

    ik heb vanochtend gekeken bij de bushalte hier 5 minuten vandaan.
    zou de bus nemen om 14 uur naar mijn ouders om daar gezellig Pasen te vieren.
    had chocolaatjes, schuimpjes, roomsoesjes en 2 enveloppen met mijn geschenkje voor koningsdag voor hun meegenomen.
    ik wachten... en wachten... en wachten...
    natuurlijk hagelt en regent het met bakken uit de lucht en er is geen hokje bij de halte op droog te staan.
    na ruim 25 minuten te hebben gewacht ben ik maar naar huis gegaan, zeiknat !!
    heb thuis een woede aanval gehad die ik jarenlang geleden ook heb gehad.
    Heb geschreeuwd en op de grond liggen huilen van frustratie.

    heb me daarna snel omgekleed, en even op de laptop gekeken wanneer de bus dan zou vertrekken.
    Had nog 3 minuutjes, met een beetje rennen erbij zou ik het zeker halen !!
    dus, ik daar weer staan en wachten... wachten.. en nog meer wachten...
    en uiteraard valt het met bakken uit de hemel.
    geen bus hoor (!)

    ik ben dan weer zeiknat en wel even naar de vorige bushalte gelopen en die was "tijdelijk buiten gebruik"
    nu snap ik waarom de bus niet kwam, maar het staat nergens aangegeven.
    niet op de borden, niet op internet, NERGENS !!

    de bus rijdt een andere route, maar welke dat weet ik dus niet.
    nu ben ik thuis, omgekleed en ijskoud.
    en raad is, het is nu droog >.<

    ook wilde ik direct een klacht indienen bij 9292/ Connexion.
    maar die zijn vandaag gesloten.
    hoe ironisch.

    het enige positieve van dit is dat ik Paasei nummer 49 heb gevonden (fish)
    en dat ik nu lekker een film ga kijken in mijn bed met mijn laptop op mijn schoot en een kop thee.

    wanneer had jij voor het laatst een woede aanval ??
    en hoeveel eitjes heb jij al ??

    (flower)



    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wat stom, zeg. Als ik mezelf zou toelaten om woede aanvallen te hebben, dan zou ik ze denk ik bijna dagelijks hebben. Ik irriteer me de laatste tijd veek te erg aan alles en iedereen. Er is zoveel tegenwoordig dat me echt pisnijdig maakt.
    Veel plezier met je film! Ik heb in de zestig eitjes gevonden, maar nu kom ik niet meer verder.


    16 - 09 - '17

    Ik heb nog nooit echt een woedeaanval gehad eigenlijk. Maar ik zou ook wel echt heel erg boos en gefrustreerd raken als 2x de bus niet komt en je dat echt nérgens terug kunt vinden. Zeker een klacht indienen!

    Ik heb ergens tussen de 35-40 paaseitjes.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat slaat echt nergens op. Belachelijk van die bussen!

    Ik heb eigenlijk nooit woedeaanvallen. Ten eerste ben ik meer een 'opkropper', ten tweede uit ik woede op andere manieren. :>

    Nu ik mijn reactie aangepast heb, heb ik 34 eieren. :')

    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 22:53 ]

    Ugh, ik was ook flink boos geworden hoor :') Dat zoiets gebeurd, oké, maar het is wel zo netjes om dat in elk geval aan te geven. Hoop dat je alsnog een toffe dag gehad hebt (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Het OV haalt ook altijd het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik heb wel vaak irritatie/woede maar dat is dan echt van korte duur en geen grote aanval ofzo. Wel rot zeg, al klinkt de thee en filmpje wel heerlijk. c:


    The truth is out there.

    Ik heb er net ook weer 1 gehad. En het is echt vreselijk.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Geef mij maar de fiets en regenkleding als ik dit zo lees. Gewoon alsnog een klacht indienen. Belachelijk dat er geen nadere info was over de bustijden en routes.

    Zo hey, wat lullig. Ik zou sowieso die klacht gewoon nog indienen. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you