• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 16:08 ]


    Caution first, always.

    Zo misselijk lol.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wees er trots op meid.

    Mijn tante is er, wat ontzettend leuk! Ik ga direct naar beneden en haar en mijn huilende nichtje begroeten met een diiiike kus!

    Lol, mn nichtje is van de trap gevallen en dan komt mijn tante hier heen, terwijl haar huis 3 stappen verder is. Ze zit maar te krijsen dat ze naar huis wil, maar natuurlijk gaat mijn tante niet.

    Boos roepen dat ze stil moet zijn gaat echt helpen.

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 8:50 ]

    Ik zit in Engels les maar... Ik heb Lovely Ladies van Les Mis in mijn hoofd... >.>


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yay, een halve kilo aangekomen *O*

    Ik heb echt nergens zin in vandaag, maar de verplichting roept :c


    26 - 02 - '16

    Ben ik eindelijk aan het LEREN voor een TENTAMEN DAT VANMIDDAG IS en ik lig verbijsterend genoeg zelfs OP SCHEMA zodat ik alles nog zal kunnen doornemen voor twaalf uur en dan SPRINGT MIJN LAPTOP OPEENS UIT EN GAAT UPDATES DOEN

    AL EEN KWARTIER NU

    letterlijk nul waarschuwing

    Dit is nieeeeeet chill, windows, eff u 2


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    chipa, chocola en cola gekocht. hoe wordt je dik met famke


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kise schreef:
    Ik zit in Engels les maar... Ik heb Lovely Ladies van Les Mis in mijn hoofd... >.>


    Think I'll drop me anchor in that harbour over there *wbw*

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 10:42 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ben oprecht benieuwd hoe veel mensen zoutig gaan worden


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    So close to hitting a bitch.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Almost. londen. Londen. lOndEn. LONden. loNDEN. LONDEN. LONDEEEEEEEN.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ok, dat was even abnormaal om hoe ik reageerde dat er een nieuwe video van StukTV is. Dat was net iets TE enthousiast...


    16 - 09 - '17

    Ik heb eindelijk het whatsapp gesprek met mijn ex verwijderd en ook zijn telefoonnummer uit mijn mobiel gewist. Al heb ik wel lichtelijk gecheat door het whatsapp gesprek naar mezelf te mailen.

    How I feel:



    Eh, volgens mij is er iets verkeerd gegaan met het versturen. Soooo, ik ben de gesprekken kwijt. Vind ik dat erg? Nee.

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 11:21 ]

    Hou is op! Ik ben vast niet de enige die als tweeëntwintigjarige naar hen kijkt. Rot op en moei je niet!


    16 - 09 - '17