• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 16:08 ]


    Caution first, always.

    I'm tipsy lol. *gaat nog meer drinken*

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 22:34 ]


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    En ik heb dit gekeken omdat??????? Echt hoor, het is goodbye night rest en het is volledig je eigen stomme schuld.


    She's imperfect but she tries

    Ik, Shania, ga weer na 3/4 jaar oorbellen dragen.
    #ik moet toch iets als ik ze wil gaan stretchen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ;-;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien moet ik met het licht aan slapen hahaha is dat pathetic?


    She's imperfect but she tries

    I'm getting drunk on my own now. I think I have reached the bottom. Lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom bleef je stil toen ik dat zei? Ga me niet vertellen dat ik op dingen hoop die nooit gaan gebeuren... Ach ja, misschien zit er wel niet meer in dan weer fwb's, maat dan heel ver uit elkaar wonend. Ik wacht wel af wat hij wil en van plan is. Eerst ook maar de eerste date afwachten.

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 0:45 ]

    Waarom kwam ik ook alweer op het geweldige idee om mijn oren te stretchen? Ik haat oorbellen dragen en ik moet nu wachten (met oorbellen in) totdat mijn stretchers binnenkomen en die komen pas volgende week ofzo >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hallo liefste Quizletters,

    Kan iemand alsjeblieft even zeggen: STOP, NU, WAAR, JE, MEE, BEZIG, BENT.
    Jammer haha voor je maar je moet echt ophouden. NU.


    Kan iemand dat doen?
    Kan ik er dan ook even naar luisteren?

    Alvast bedankt,
    Liefs.


    Tijd voor koffie.

    Yrden schreef:
    Waarom bleef je stil toen ik dat zei? Ga me niet vertellen dat ik op dingen hoop die nooit gaan gebeuren... Ach ja, misschien zit er wel niet meer in dan weer fwb's, maat dan heel ver uit elkaar wonend. Ik wacht wel af wat hij wil en van plan is. Eerst ook maar de eerste date afwachten.


    What did he do? o.o

    / Ik relate zo erg met Po uit Kung Fu Panda


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    (...)

    What did he do? o.o

    / Ik relate zo erg met Po uit Kung Fu Panda

    Nog niet echt iets, maar ik maak me alleen zorgen over het niet reageren toen ik zei:
    Nee, true, ben alleen wat bang dat dat alles weer verpest, net zoals het met mijn fwb deed op de eerste date.

    Ik hoopte dat er meer in zat, iets serieuzers. Maar voor hem niet

    En dat was omdat ik toestemde met 'we zien wel wat we allemaal doen'.

    Soooo, ik wacht wel af hoe het vrijdag gaat. Ik zie vast spoken. Het komt vast wel goed tussen ons. Ik ga er niet van uit dat hij niet meer wil dan alleen seks.

    ^Just relax, komt allemaal wel goed (: Hoe meer je er over gaat nadenken, hoe moeilijker het wordt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    ^Just relax, komt allemaal wel goed (: Hoe meer je er over gaat nadenken, hoe moeilijker het wordt.

    True, ik kijk het wel aan (:

    Hij noemt me nog steeds schatje, dus het zit wel goed denk ik.

    THEEE PHONEEE THE PHONEE IS RINGINGGGG


    LaAt ZiEn WiE jE bENt