• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 16:08 ]


    Caution first, always.

    Mylintis schreef:
    (...)

    Wat voor pilletjes gebruik jij? Ik ben nog op zoek naar iets dat goed aanslaat. Jouw pilletjes klinken heel veelbelovend. ^^


    Ik ben de naam even kwijt maar vanmiddag kan ik wel even kijken :)


    26 - 02 - '16

    Hoe moeilijk is het om wanneer je kind aangeeft niet lekker in z'n vel te zitten, niet door te gaan over hoe het kind een meisje-meisje is? Ik weet verdorie al een jaar vrijwel zeker dat ik dat niet ben


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Krijg ik een telefoontje van mijn werkcoach van het instituut "ja [naam mentor] stopt ermee, wist je dat niet?"

    Nou nee en het hakt er best in, want ik kon het altijd goed met haar vinden en ben ik even de laatste die het weet :')


    26 - 02 - '16

    Baby I got youuuuuu


    She's imperfect but she tries

    uhuhg al elf uur haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    IK BEN ZENUWACHTIGGGGGG
    Ik kan deze spanning niet aaaan
    Straks ben ik niet leuk genoeg en dan is vrienden zijn ook kinda lastig lijkt me

    Lol donder op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het maakt niet uit wat ik doe, ik zal er altijd buiten vallen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lotte, stop met het meeblèren van liedjes en stop ook om als een idioot door de kamer te dansen, want 1. je kan niet zingen 2. je kan niet dansen 3. je hebt buren die je kunnen zien en horen 4. je hebt dingen te doen.


    She's imperfect but she tries

    Kise schreef:
    Het maakt niet uit wat ik doe, ik zal er altijd buiten vallen.

    Jij hoort er altijd bij 🌝


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MingMing schreef:
    (...)
    Jij hoort er altijd bij 🌝

    No. Niet hier. Niet in deze familie. Always the outsider..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pfff, zoveel flashbacks naar een jaar geleden, ik voel me steeds hetzelfde als toen en ik slaap al net zo slecht. Dat jaar is wel echt supersnel voorbij gegaan, maar over-all kan ik denk ik wel zeggen uiteindelijk dat het in elk geval beter met me gaat dan toen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Zou ik al studeren, of zou ik gewoon mijn examenplanning maken? Dilemma, dilemma...


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mignon schreef:
    Lotte, stop met het meeblèren van liedjes en stop ook om als een idioot door de kamer te dansen, want 1. je kan niet zingen 2. je kan niet dansen 3. je hebt buren die je kunnen zien en horen 4. je hebt dingen te doen.


    accurate


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    heb echt al weken geleden een bèta aanvraag gedaan maar nog steeds niks gehoord. add that to things im never doing again lol

    geen shade trouwens. snap dat het waarschijnlijk druk is maar heb er niks aan als het zo lang duurt