• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    gewoon NEE NEE NEE

    Nu moet ik werken op het concert van Bry en ik kijk hier al 5 maanden naar uit

    Mijn god zeg, wat is die internetadvertentie van Nationale Postcode Loterij irritant. Nee ik ga die fucking koffer niet openen want als ik daar geld voor had, was ik hier wel een ananas geweest. (cat)

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 18:44 ]


    26 - 02 - '16

    boi you're too sweet


    i put the fun in funeral

    Aw, aw, awwww omigooood. This is a trainwreck. D:


    The truth is out there.

    Jip het punt van een wijnopdracht doen is dat je het doet met wijn op

    weet je wat geen wijn is

    FUCKING PORT JIP LEER DE LABELS TE LEZEN RAAD EENS WIE NU TE SNEL AFGELEID IS OM STUKKEN TEKST TE KUNNEN LEZEN IN HET DUITS JIJ DOM KALF


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga echt zo flauwvallen denk ik. Ik voel me zo licht in mijn hoofd...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    een 3,1? dus ik krijg een 6,5 voor een verslag dat ik dronken maak maar een verslag waar ik drie dagen aan zit krijgt een 3,1


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha I don gon screwed up now. Naja. I hope I'll still get free dinner. If so, WORTH.


    The truth is out there.

    Dit soort dingen zijn altijd zó typisch. <3

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 20:48 ]


    Tijd voor koffie.

    De cavia van mijn nichtje heeft over me heen geplast xD xD xD

    'U hebt mogelijk nieuwe berichten'
    *opent whatsapp*
    *geen nieuwe berichten*
    'Bedankt whatsapp'

    "ik wil best uitleggen hoe je aan die 3,1 komt maar wel pas rond een tijd wanneer het geen fuck meer uitmaakt en het cijfer niet meer veranderd kan worden" !!! GAST

    huilt halfdronken om een slecht cijfer

    jip laat het gaan je gaat nog steeds slagen het komt allemaal wel goed

    update fuck die docent hij is een piemel

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 21:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    She was kinda right about you. It's starting to get annoying.


    De enige met wie ik kan praten is mijn zus maar ik durf er niet met haar over te praten want ik snap mezelf godverdomme niet en ik weet echt niet meer wat ik moet doen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Well can u fucking blame me? DACHT HET NIET. Fijn dat je mijn peace offering de grond in stampt because I swear by all the salt in me dat ik je tot seafoam ga maken.


    The truth is out there.