• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben 20 jaar en iets meer dan 9 maanden en ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven een lamp vervangen. En het werkt. Halleluja.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    oh wauw achterbaks echt zo schijnheilig ja lol

    daarom vertrouw ik dus niemand want niemand is dat waard

    zeg je je 'beste vriendin' dat je gekwetst bent omdat ze blijkbaar allemaal naar BAZART gaan zonder mij?????? en niet eens wat gevraagd hebben en ja dat doet pijn maar ja

    weet gelijk iedereen het?????

    is iemand effing kwaad op me als ik zeg om iets uit te praten

    stelt ze voor om met die persoon af te spreken en te blijven slapen en doet ze het ook????
    idk maar waarom word je dan kwaad :W hypocriet


    fucking hate highschool so done with this teenage shit
    kan niemand even volwassen doen oke


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ennn ik heb een dubbelpact gesloten. Whoops.


    The truth is out there.

    Told you not to get excited.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pff, stomme shit, waarom moet je elke maand weer arriveren?


    16 - 09 - '17

    En jij denkt dat ik me daar gelukkig bij ga voelen? Je hebt geen recht om mijn gevoelens naar te voorspellen en voor gegarandeerd te nemen, je hebt geen enkel idee van wat zich in mij afspeeld.

    Het is echt warm in zo'n laboratorium damn.


    26 - 02 - '16

    Damn studiekeuzestruggles
    Wetenschap? Uitgesloten. Heb ik het efjes mee gehad. :')
    Wiskunde? Idem.
    Talen? Ja, maar ik wil geen vijf jaar literaire teksten analyseren thanks, het gaat me voornamelijk om de cultuur en de taal in sé en de literatuur maar me uren bezighouden met een uitgebreide literair correcte analyse no thanks.
    Rechten? No thanks.
    Psychologie? Maybe. Maar toch maar niet.

    IK WIL GeWoON ACtErEN KAY MAG IK EVEN??? En mocht ik er nou eens zo'n richting zijn waarin ik talen kan gaan leren met een gewone basis aan literaire analyses (want die literatuur vind ik nog leuk, die analyses zijn m'n ding niet) en ik Engels kan gaan combineren met Spaans en Nederlands en mogelijk nog een verafgelegen taal, nu ja, dan had ik 'm gevonden, maar dat gaat dus niet want I can't figure out wtf I want.

    AAAAAAAAAAAAAAAAGH WHY IS THIS SO HARD.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    Damn studiekeuzestruggles
    Wetenschap? Uitgesloten. Heb ik het efjes mee gehad. :')
    Wiskunde? Idem.
    Talen? Ja, maar ik wil geen vijf jaar literaire teksten analyseren thanks, het gaat me voornamelijk om de cultuur en de taal in sé en de literatuur maar me uren bezighouden met een uitgebreide literair correcte analyse no thanks.
    Rechten? No thanks.
    Psychologie? Maybe. Maar toch maar niet.

    IK WIL GeWoON ACtErEN KAY MAG IK EVEN??? En mocht ik er nou eens zo'n richting zijn waarin ik talen kan gaan leren met een gewone basis aan literaire analyses (want die literatuur vind ik nog leuk, die analyses zijn m'n ding niet) en ik Engels kan gaan combineren met Spaans en Nederlands en mogelijk nog een verafgelegen taal, nu ja, dan had ik 'm gevonden, maar dat gaat dus niet want I can't figure out wtf I want.

    AAAAAAAAAAAAAAAAGH WHY IS THIS SO HARD.


    ik studeer Nederlands en het is echt niet alleen maar literatuur c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit is waarom je altijd door gaat, hoe duister alles om je heen ook is. Er ís licht aan het eind van de tunnel. Er komt zon na regen, zelfs na de zwaarste stormen.

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 15:28 ]

    die trailer voor Thor Ragnarok is zo veelbelovend oml


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Q as we know it is dying :c

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 15:58 ]

    Quintana schreef:
    die trailer voor Thor Ragnarok is zo veelbelovend oml

    Omg yes.

    + ik ship Cheryl en Archie uit Riverdale echt hardcore en ik ga echt haat krijgen voor dit van de Riverdale fans maar holy shit die shipis amazing, sue me.
    Oke lol deze ship is nu echt dood dus fuck me.

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 16:12 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lalala profiel omgooien is leuk


    This ain't no place for no better man.

    Hahaha, zoek ik naar sites met gratis te gebruiken afbeeldingen, en moet je er alsnog voor gaan betalen om te downloaden. GTFO