• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hahahaha.

    Oh wait. Hallo teen.


    Tijd voor koffie.

          "Hee Matt-"
          "-Sara. Sara Burgerhart"


    Zou het helpen als ik woensdag naar de inzage van mijn tentamen ga, verkleed als een personage uit een boek uit de achttiende eeuw om zo tweetiende bij mijn hertentamen te sprokkelen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Typisch.


    Tijd voor koffie.

    mocht elke keer dat iemand "ik ben gewoon moe" als excuus gebruikt om niet over pijn te moeten spreken, echt waar zijn, mijn god, er zou genoeg vermoeidheid zijn om heel de wereld drie maand te doen pitten


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Please stop!


    16 - 09 - '17

    Goud schreef:
    samen met twee vriendinnen heb ik een reis naar disneyland voor drie dagen (twee nachten) gepland en het totaalplaatje (tgv, hotel, ontbijt, lunch, diner, toegangskaarten and stuff) komt op 470 euro huh watttt


    Jaaaa da's zo duur! Houdt mij echt tegen om nog eens te gaan. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lol ben ik dan echt zo onzichtbaar hier?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik durf te wedden dat ik morgen de afspraak bij de HA heb en ik niet meer durf. Maar dit is het enige wat voor mij werkt...

    okeeeeee i fucked up

    JA.


    Tijd voor koffie.

    Nooit gedacht dat ik zo weinig maar zoveel tegelijkertijd zou kunnen voelen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het paper is af. Sorta. Yay.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    Het paper is af. Sorta. Yay.


    Ik weet niet wat sorta betekent maar YAY. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet niet wat sorta betekent maar YAY. *O*


    Ik krijg nog feedback voor ik het inlever. c;
    Maar. Inge. Als dat geregeld is, zijn al mijn papers af en verdienen Yolanda en ik een housewarming. *O*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Ik krijg nog feedback voor ik het inlever. c;
    Maar. Inge. Als dat geregeld is, zijn al mijn papers af en verdienen Yolanda en ik een housewarming. *O*


    Oh, dat telt wel als heel-erg-bijna-af, inderdaad. Ik ben onder de indruk! (nerd)

    En ik zal me aan mijn einde van de deal houden, uiteraard. Oh, oh, ik heb inmiddels stoelen! Had ik jou al verteld over de stoelen? En ik heb zelfs een tafel die rechtop staat, hell yes. Housewarming komt dichterbij. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan