• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom altijd die sneer na? It makes me feel like crap. But then again, maybe I am, lol.


    She's imperfect but she tries

    dit is zooo slopend amper drie pagina's in twee uur geleerd lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Come on, you can do it!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Je hoeft echt niet je echofoto's via de groepsapp te sturen. Ik moet echt uit de groepsapp, maar dan krijg ik weer gehaat.

    Wanneer iemand niet snapt dat je iemand erg knap kan vinden zonder die persoon leuk te vinden.

    [ bericht aangepast op 11 april 2017 - 12:21 ]

    haha oke dus ik heb nu nog zo'n tien uur tot ik weer moet gaan slapen en alles absoluut af moet zijn en EIGENLIJK zou ik in die tijd ook nog moeten leren voor een tentamen want dat gaat anders niet helemaal goedkomen

    suggestie aan mijzelf: ga aan de slag jij fruitmand


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    haha oke dus ik heb nu nog zo'n tien uur tot ik weer moet gaan slapen en alles absoluut af moet zijn en EIGENLIJK zou ik in die tijd ook nog moeten leren voor een tentamen want dat gaat anders niet helemaal goedkomen

    suggestie aan mijzelf: ga aan de slag jij fruitmand


    go go go!


    we can do iiiiit


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ìk moet er om denken dat het vriendje van mijn zusje geen energydrink neemt? Wat ben ik, zijn oppas?!

    Goud schreef:
    (...)

    go go go!


    we can do iiiiit


    Jaaa! En ik weet niet precies wat jij moet doen maar hup Qing, let's do this shit, kick some apples 💪🏼


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dutjes doen in de trein is zo lekker maar zo gevaarlijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben te moe om te leren


    Caution first, always.

    Jfc Russia. Never again means never again.


    kindness is never a burden.

    Ik kan gewoon echt niet meer, en ik heb morgen al het examen. Dit is zo sad :W


    Caution first, always.

    Het was maar een grapje, ja haha zo grappig gelijk mijn slechte cijfers opnoemen. Ik heb godverdomme tyfus hard gewerkt aan al die goede cijfers. Wat een kut klote moeder ben je ook.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn zus wilt (als ik er uberhaupt heen mag) met me uit naar een LGBT feest, i love her.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omfg deze nieuwe app


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Caution first, always.