• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 21:10 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I want help, but i can't ask for help.
    I don't want to be alone, but I can't open my mouth about this.
    I want to tell the truth, but the words won't come out.
    I want to cry, but i'm all out of tears.
    I wanna live, not just survive, but i also wanna die because there is nothing out there for me except misery and heartache.

    I want to scream my truth and seek help for it, but my throat is all sore from screaming for other kinds of help..

    I am lost, yet I'm nowhere to be found..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Relationship goals: dialect delen en de ander laten raden wat het betekent.

    Ik hoop dat ik vanavond echt goed kan slapen en niet wakker blijf van mijn kamergenote haar gesnuif, gekuch en keel geschraap, want ik heb écht goed slapen nodig na zo lang slecht slapen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Okay I've had two okay days. Lets keep it that way for now. Please?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daar gaan we dan.

    Of niet, want blijkbaar denkt het hele dorp een afspraak te maken om deze tijd.

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 8:15 ]

    Square schreef:
    (...)

    Oh, dat telt wel als heel-erg-bijna-af, inderdaad. Ik ben onder de indruk! (nerd)

    En ik zal me aan mijn einde van de deal houden, uiteraard. Oh, oh, ik heb inmiddels stoelen! Had ik jou al verteld over de stoelen? En ik heb zelfs een tafel die rechtop staat, hell yes. Housewarming komt dichterbij. :9~


    Jeetje, Inge. Dat gaat goed zeg. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dat is geregeld. Jammer dat ie niet vandaag geplaatst kan worden. Maar er wordt vast gekeken welke maat ze moeten hebben. Sowieso zal het deze week wel worden. Zou wel handig zijn. ^^

    /Tante heeft weer eens hakken aan. Dat is niet meer slapen tot de afspraak.

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 9:04 ]

    Dat moment dat je de EHBO cursus niet meer kan handelen lieke you screw-up :W

    Ik wil geen examen doeheohoeheoheoehoennn


    Caution first, always.

    Stap 1. Haal eerst de veroorzaker van de bijtwond weg.

    Oh, maar ik dacht dat die hondsdolle hond mijn kind juist kon troosten als hij gebeten is.
    I MEAN

    Ok het onderdeel "amputaties en bijna-amputaties" is toch wat minder lachwekkend.
    "Zoek het geamputeerde lichaamsdeel en verpak dit met behulp van een steriel kompres of zo schoon mogelijk, in een waterdicht plastic zakje."

    [ bericht aangepast op 10 april 2017 - 10:34 ]

    En nog iemand voor me. Waarom lopen ze altijd uit bij de huisartsenpraktijk?

    Wtf moet ik 2 weken wachten op de uitslag van een soa test??? De vorige keer had ik het binnen 2 dagen.

    ik sta duidelijk in de bushalte aan de rand van de stoep, met mijn gezicht richting de bus en steek voor de zekerheid op het laatste moment mijn hand nog uit
    buschauffeur: "ik denk al moet ze nou wel of niet mee" (als in hij had voor ik mijn hand uitstak nog niet het idee dat ik graag meewilde)
    reasons i hate public transportation 💀

    This day is going to be the saddest, but also the happiest day of my life. Why though?


    Deep inside, I've never felt alive

    Het zou fijn zijn als mijn oma niet mijn hele levensverhaal verteld aan vreemden..