Firgun schreef:
Damn studiekeuzestruggles
Wetenschap? Uitgesloten. Heb ik het efjes mee gehad. :')
Wiskunde? Idem.
Talen? Ja, maar ik wil geen vijf jaar literaire teksten analyseren thanks, het gaat me voornamelijk om de cultuur en de taal in sé en de literatuur maar me uren bezighouden met een uitgebreide literair correcte analyse no thanks.
Rechten? No thanks.
Psychologie? Maybe. Maar toch maar niet.
IK WIL GeWoON ACtErEN KAY MAG IK EVEN??? En mocht ik er nou eens zo'n richting zijn waarin ik talen kan gaan leren met een gewone basis aan literaire analyses (want die literatuur vind ik nog leuk, die analyses zijn m'n ding niet) en ik Engels kan gaan combineren met Spaans en Nederlands en mogelijk nog een verafgelegen taal, nu ja, dan had ik 'm gevonden, maar dat gaat dus niet want I can't figure out wtf I want.
AAAAAAAAAAAAAAAAGH WHY IS THIS SO HARD.
*whispers* taalwetenschap! nul literatuur of verplicht talen leren (dat zou je zelf erbij kunnen halen uit het anbod van je universiteit, in ieder geval waar ik studeer), maar wel heel erg veel cultuur en taal.
---
Ik ben zo vreselijk goed in me enorm lullig voelen om eigenlijk best kleine dingen die bovendien niet echt mijn schuld zijn/waar ik een goede reden voor had (en me zorgen maken dat iedereen me vervolgens haat), oh mijn god
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan