Rumplestitlskin
''All magic comes with a price.''
Ja heel prachtig maar je bent daar niet, je bent nu hier en je mag als docent niet moorden, dat weet je toch wel. Natuurlijk wist ik dat, maar wat niet weet, wat niet deert ik zorg gewoon dat iedereen die snotapen vergeet. En dan heb je ook nog het feit dat Bae het niet leuk zou vinden als je het deed. Ow nu had ze me, nu had ze me woedend gemaakt. Jou spreek ik later wel weer. Siste ik.
Die ene meisje maakte me ook nog eens pissig nadat ze die fles met rum die ik aan haar had gegeven over mij heen had gegooid, wacht maar alle drie bevinden ze zich dadelijk geketend in mijn kelder. Ik grinnikte bij die gedachtes. Ik wilde nog iets zeggen maar de directrice kwam aanlopen dus wijselijk hield ik mijn mond. Is er een probleem, meneer Gold? Of kan ik dat beter aan de leerlingen vragen? vroeg ze. Ze draaide zich om naar de kinderen en stelde zich aan hun voor. Mevrouw, de kinderen zijn me gewoon aan het uit proberen, niks aan de hand. Zei ik overtuigend. JA, er is inderdaad een probleem . ik keek hem vragend aan niet wetend waar op hij doelde, of ja natuurlijk wist ik het wel. Ik ben ze ook gelijk een klein lesje aan het leren hoe je met leraren om moet gaan, en hoe wij. ahum ik. Daar mee omgaan. Ik zette een glimlach op.
L Lawliet/Hideki Ryuga
''Whatever the reason may be, murder is always wrong.''
Ze draaide zich om ik wist niet of ze iets ging doen of niet maar daar zou ik al gauw achter komen in een snelle reflex had ze mij bij mij trui en hield ze ineens een dolk op mijn keel ik zei iets zachtjes in het Japans iets dat ik wel erger heb gezien en meegemaakt, nog steeds kalm keek ik haar aan. Niemand hier hoeft mijn naam te weten en al zeker jij niet. Siste ze. Ik haalde mijn schouders op. Vraag het nog een keer en ik steek deze dolk recht door je hart. Ze liet me los ik verloor even mijn evenwicht. Als je het zo graag wilt weten. Zoek het lekker zelf uit. Met grote stappen liep ze weg. Wat jij wilt joh. Zei zou de perfecte vriendin kunnen zijn van Light, net zo psychopaat als hem, ik draaide om en liep ook weer weg.