![](http://68.media.tumblr.com/tumblr_m1oytazZDC1r83779.gif)
Atalante ''A''ta Mistico Yelrora
I survived because the fire inside me burned brighter then the fire around me
De jongen waar ik tegen aan botste hielp me overeind. ''Uitkijken waar je loopt, kiddo,'' Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. ''Je weet dat je de verkeerde kant oploopt?'' Ik rolde mijn ogen en klopte het zogenaamde stof van mijn schooluniform. ''De ceremonie is de andere kant op. Of...'' Hij trok een wenkbrauw op en het leek alsof hij me aan het bestuderen was. ''Je bent toch niet van plan om onder de ceremonie uit te komen?'' Een grijns verspreidde zich over mijn lippen. En geen speelse grijns, maar eentje die niet veel goeds voorspelde. Ik grinnikte en trok mijn wenkbrauw op. ''Misschien wel, misschien ook niet.'' Ik keek naar het meisje achter hem. Het leek alsof ze niet van hier was. Ik keek weer naar de jongen en opnieuw grinnikte ik. Iets aan deze jongen deed me hem een beetje vertrouwen. Ook voelde ik me een beetje schuldig tegenover de andere jongen, maar dat gevoel drukte ik gelijk weer weg. ''Zin om samen onder de ceremonie uit te komen?'' Ik wees naar het andere meisje. ''Zij mag ook wel mee. Als ze durft dan. Ze ziet er meer uit als iemand die braaf de regeltjes volgt en nooit in de problemen komt.'' Het boeide me niet of ze het hoorde. Liever heb ik dat ze gewoon niet meegaat, maar als die gast haar mee wilt hebben, dan moet het maar. Ik vouwde mijn armen over elkaar en blies een pluk haar uit mijn gezicht.
[ bericht aangepast op 25 maart 2017 - 18:44 ]
We all just wanna be somebody