• Andere topic.


    *He's the one.

    Waar moet het over gaan^^


    Music is the new sex

    OVER ToHo.

    voor de rest verzin maar.


    *He's the one.

    Ik ga denken;)


    Music is the new sex

    Daknje Rach.


    *He's the one.

    Charissa heeft een relatie met Tom. Als Tom op tour gaat gaan Annelies en Charissa flink de bloemetjes buiten zetten. (of gewoon keihard feesten) Maar wat Tom niet weet is dat als Charissa en Annelies uit gaan,Charissa altijd met haar dronken hoofd bij een ander in bed belandt. Maar hoe moet ze het voor Tom gaan verzwijgen dat ze bij Andreas in bed komt? En wat is Annelies haar rol in het verhaal?


    Music is the new sex

    Lekker slap verhaal>.<


    Music is the new sex

    Ik vidn hem ook wel coel eeuhm Anneleis heeft iets met Bill te makn maar mss heb ik er zelf al eentje.


    *He's the one.

    Gewoon Annelies er ook in verwerken. dat jullei triootjes doen ofzox'D


    Music is the new sex

    haha oké ik zal even overleggen met haar x'D


    *He's the one.

    Anders trek je maar aan mijn haarx'D Ik zou wel even meer gaan verzinnen^^


    Music is the new sex

    x'D oke trekt aan Rachs haar. denk bitch denk x'D


    *He's the one.

    WHAAAAAAAAAAAAAA ik sta vier keer bij topleden!!
    srpingt hyper in het rond,, whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zou ik de meeste keer staan bhij topleden??

    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doet hyper.Maar Ivy haalt me zo toch weer in met die Pagevieuws.!!


    *He's the one.

    Annelies is al jaren gelukkig getrouwd met Bill. Niemand,behlave familie en vrienden,weten dat. Haar beste vriendin Charissa heeft al die tijd al een oogje op Tom gehad. Alleen heeft hij een vriendin. Annelies heeft al heel vaak een goed woordje voor haar beste vriendin gedaan,maar hij snapt de hint nooit. Op een dag komt Tom huilend bij Annelies. Zijn vriendin heeft hem verlaten. Bill en Annelies proberen TOm te troosten. Maar niks lijkt te helpen. Uit pure wanhoop belt Annelies Charissa op...


    Music is the new sex

    Annelies is het nichtje van Bill.Charissa zit bij haar op school en pikt dit niet.Annelies is stiekem verliefd op Bill,maar Charissa ook.Charissa doet dan ook alles om Bill voor zich te krijgen.Maar als Annelies het door krijgt,doet zij even hard haar best.Wie zal Bill voor zich winnen?

    Welke van de 3^^


    Music is the new sex