Rumplestitlskin
''All magic comes with a price.''
''En jij hebt een verantwoordelijkheid als docent en daar hoort dit niet bij!'' kaatste ze terug ik lachte. ''Zeg geen woord over mijn moeder!'' zei ze kwaad. ''Lul...'' zei ze. Ik lache haar alleen maar uit ik wilde nog iets zeggen maar daar had ik de kans niet voor omdat die twee kindjes van net aan kwamen lopen. ''Gaat het?'' vroeg het meisje aan Jo, het meisje wende zich naar mij. ''Geef me mijn rum terug, of ik zorg ervoor dat je het geeft.'' ik lachte totaal niet onder de indruk van haar dreigement. ''Je komt niet aan Quinn en haar rum man jij hoeft je mond er toch niet mee te besmeuren, dus bek dicht'' zei de jongeman weer lachte ik en rolde ik met mijn ogen. ''Jullie weet niet tegen wie je het hebt dearie.'' ik keek haar dreigend aan. ''In mijn land noemen ze me the dark one, ik ben onsterfelijk en de machtigste tovenaar daar, ik heb al duizenden moorden op mijn naam staan.'' ik lettte op haar reactie ik wilde weten wat voor meisje het was, ze leek me wel stoer en niet zo snel onder de indruk van dingen. Ik maakte een beweging met mijn hand en toverde een fles rum voor haar alleen wat ze niet wist is dat er iets inzat waardoor ze de hele dag zou overgeven. ''Alsjeblieft.'' zei ik.
L Lawliet/Hideki Ryuga
''Whatever the reason may be, murder is always wrong.''
Ze kneep haar ogen tot spleetjes. ''Wat moet je van me?'' zei ze met een dreigende ondertoon, ik bleef staan en keek haar kalm aan. Ze rolde met haar ogen en ze draaide zich om. ''Ik probeer alleen maar een gesprek aan te knopen!'' ik liep haar achterna, ik zou graag haar naam willen, misschien dat ik haar eens kan gaan checken onderzoeken waar ze vandaan komt en of ze iets van een criminele verleden heeft. ''Wat is je naam?'' vraag ik aan haar.
[ bericht aangepast op 6 maart 2017 - 16:42 ]