![](http://i66.tinypic.com/28iro6f.jpg)
L Lawliet/Hideki Ryuga
''Whatever the reason may be, murder is always wrong.''
Ik zag twee meisjes waarvan een, een knuppel had daarmee zou ik zeker geen vrienden mee worden zou vast een vriendin van Kira kunnen zijn, daar bij stond ook een jongen later zag ik een meisje die naar binnen liep en ook ik liep naar binnen, zei leek me wel interessant om een praatje te maken, al wilde ik het niet en boeide het me niet zoveel toch zal ik Watari trots maken dat ik hier aan mijn sociale contacten heb gewerkt, maar toch zodra ik hier terug ben en terug in Japan ben dan zal ik niemand hier meer zien of spreken gewoon omdat ik er de behoefte niet aan heb. Denk ik...
Ik liep naar het meisje toe en liet me blik even over haar schooluniform glijden. ''Goede ochtend.'' begon ik, ik wist helemaal niet hoe ik mensen uit andere werelden moest begroeten, in ieder geval dacht ik niet op de wijze hoe we mensen in Japan begroette, was dat goede ochtend als nog te netjes? wel wat maakte het uit. ''Vind jij het ook zo afschuwelijke uniform?'' vroeg ik aan haar om maar iets te kunnen zeggen.
Rumplestitlskin
''All magic comes with a price.''
''Meneer!'' hoorde ik een vrouwen stem roepen ik rolde met mijn ogen, o nee hier gaan we. Ze tikte me aan en geïrriteerd draaide ik me om. ''Wat?'' ''Hallo.''' zei ze, ik keek de meisje en de jongeman die er bij is komen staan emotieloos aan. ''Weet u misschien of er een concierge is ofzo? ik heb geen idee waar mijn kluisje is.'' ik lachte. ''Nee, natuurlijk weet je dat niet, waarom zou je dat ook weten?'' zei ik en ik lachte op zo psychopathische manier. Ik keek naar haar fles rum en ik grijnsde ik maakte een beweging met mijn hand en de fles rum verscheen in mijn hand. ''Ten eerste is rum en andere alcoholhoudende drank en dat soort onzin hier niet toegestaan.'' zei ik grijnzend ik nam een slok van de rum en spuugde het recht in haar gezicht uit. ''Het is dan ook vrij ranzig, de kluisjes zijn aan het einde van de gang links.'' zei ik daarna ik wilde mijn weg weer vervolgen toen ik mijn dochter tegen kwam. ''O nee heb je haar ook weer.'' zei ik sarcastisch, ze duwde me een stukje naar achteren met haar magie en ik grijnde naar haar de fles rum gooide ik in haar gezicht. ''Dom wicht, thuis kan je wel denken dat je heel wat bent en kunnen deze laten we elkaar vermoorden zooi gebeuren, maar hier op school wordt dit niet getolereerd ik ben jou leerling en ik ben jou leraar niets meer en niets minder.'' siste ik. ''Ik ben blij dat je niet weet wie je moeder is, ze zal teleurgesteld in je zijn.'' ik grijnsde weer.
[ bericht aangepast op 5 maart 2017 - 10:05 ]