• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Yugen schreef:
    fuuuck

    same


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm not even mad, that's amazing.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Yagouaroundi schreef:
    Hey, uhm, ga slapen? Ofzo?

    Expected.


    HAHAHA ik heb letterlijk een gezinnetje gesticht met mijn favoriete youtuber. Hoe veel mensen kunnen dat zeggen? :'D (in game, kwestie van verwarring vermijden)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 4:53 ]


    What would Emma do?

    Hahahahaha nu heb ik misschien nog een krap uurtje om mijn toets voor te bereiden.

    Lekker dan Jip goedzo meid fantastische levenskeuzes hiero amAZING


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    It kinda hurts when you do something for someone straight away, working for hours and hours — and they won't do that for you.


    'kan ik dan met je meerijden'
    -'weeeet ik nieee'
    lol nee dus
    🖕🖕🖕


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jip haalt een 8,5 en denkt meteen dat ze de rest van haar toetsweek kan chillen.
    Goedzo, Jip.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    EN NU GA JE TE VER! AAN MIJN FAMILIE EN PRIVÉLEVEN KOM JE NIET!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Batterij bijna op gelukkig heb ik de oplader gevonden(nerd)


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    teeeeeeeeeering


    Heaven is a place that we all have

    Damn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik kijk op netflix, mijn opa direct 'krijgen we die shit weer?' Want ik mag natuurlijk geen tv kijken, hij mag dat alleen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 9:18 ]

    "ja ik stem op *partijnaam* want dat doen mijn ouders ook altijd"
    eeuhm ja als dat de voornaamste reden voor hen is om voor een bepaalde partij te kiezen heb ik liever dat jongeren niet gaan stemmen

    also: ik krijg vaak het gevoel dat mensen stemmen op de partij die hun persoonlijke belangen het best nastreeft, maar is het niet logischer om op de partij te stemmen die het best voor de samenleving in zijn geheel is? I'll never get that.


    i put the fun in funeral