• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Goud schreef:
    okay okay krijg ik van iemand even een applausje

    ik heb m'n paper over de volksliederen af!!! *O* *O*

    toch wel een mooie 1600 woorden volgezeverd :W


    thanks thanks evil ^

    dan kan ik nu beginnen aan m'n paper voor esthetica ahahaha ik weet niet eens wat we moeten doen lol


    OMFG AHAHAHAH IK SCHRok me zonet dood want opeens was iemand het raam naast we aan het schoonmaken met een mop maar weet je m'n pa zat gewoon in de zetel dus wie is die vreemde kerel die onze ramen komt schoonmaken want we hebben niet eens een vaste ramenpoetsen


    (sidenote: ik woon op het tweede verdiep in een appartement)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Nog steeds blij dat ik met twee kerels samenwoon. Het kostte me elf keer hospiteren, maar ik geloof dat ik uiteindelijk het leukste en meest relaxte huis te pakken heb gekregen. We zijn niet echt van vaste dagen huiseten of zo, maar we zoeken elkaar steeds meer op in de keuken en nu we elkaar beter leren kennen worden de gesprekken ook leuker. Had het niet beter kunnen treffen. En af en toe realiseer ik me dat opeens en ik ben ik heel blij met mijn huisgenoten. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is toch altijd leuk om je story in de top te zien, ook al is het met maar één kudo

    overigens als iemand credits wil doneren (cool)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:44 ]

    Prediker schreef:
    Het is toch altijd leuk om je story in de top te zien, ook al is het met maar één kudo

    overigens als iemand credits wil doneren (cool)



    DAT WAS MIJN KUDO!!! yay


    Heaven is a place that we all have

    Yugen schreef:
    (...)


    DAT WAS MIJN KUDO!!! yay


    my hero



    jongens ahaha ik ga mijn taak van esthetica over deze moderne design kitchen utensils doen xpxd dit is fucking nutteloos lol


    YESYEYESYEEYEYESYesyesyeysyesyes lol ik zit al op 85 woorden *O* (hear the sarcasm)

    EDIt: staande ovatie pls ik heb m'n papers af *O* *O* nu enkel nog die recensie maar die doe ik een andere keer wel of zo ik wil chillen nu ahahaha

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 14:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wauw, ik had een hele slechte slechte dag en toen NIET want het meest populaire blog in dit fandom én de beste schrijfster ooit volgt me nu én ze likete mijn fic. Excuse me while I die.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mijn zusjes geven mij de computer niet


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Goud schreef:



    jongens ahaha ik ga mijn taak van esthetica over deze moderne design kitchen utensils doen xpxd dit is fucking nutteloos lol


    YESYEYESYEEYEYESYesyesyeysyesyes lol ik zit al op 85 woorden *O* (hear the sarcasm)

    EDIt: staande ovatie pls ik heb m'n papers af *O* *O* nu enkel nog die recensie maar die doe ik een andere keer wel of zo ik wil chillen nu ahahaha



    goed bezig, qing

    Ik denk dat mensen me negeren(N)


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Iemand moet echt even boodschappen doen..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Motivatie en zo. (bloos)


    What would Emma do?

    Ben zo klaar met die filmpjes op fb van wenkbrauwen en contouren. Ga eens een boek lezen ofzo.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Zitten mensen me nou te negeren ?
    Wie wil met me praten ?
    Ik verveel me


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden