• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    •

    Yugen schreef:












































    IM SO DONE HAHA HEB JE SERIEUS ALLE SPOILERS OPENGEKLIKT HAHAHAH



















































    hoeveel tijd heb je in je leven dat je dit maakt of zo (joehoe)





    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Of je kijkt eerst zelf voordat je iets vraagt wat zo voor de hand ligt...

    Speshal littel snovlaik

    Mijn hand doet echt pijn


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik denk dat ik wil trouwen. :')


    What would Emma do?

    Ugh, ik weet niet of dit stuk van mijn verhaal leuk is. Wat is er nu leuk aan een drankspelletje beschrijven..

    Meen je dit nu serieus? Dus omdat ik het niet kon opschrijven doe je niet de moeite om het zelf op te schrijven of een ander te vragen om het te doen? Wtf...


    16 - 09 - '17

    Okay, er MOET meer Henry Cavill in films, want hij is echt so GODDAMN YUMMIE. :9~


    Deep inside, I've never felt alive

    *Zucht* Waarom Amerika?


    What would Emma do?

    Bruno Mars heeft echt moves in de That’s What I Like muziekvideo. (wbw)

    noh cambuur


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    zeven weken met zeven knechten zeven weken op zee. overzeese zaken doen dat valt verdorie niet mee. maar na deze zeven zware weken, zeven weken op zee brengen we wel zeven kisten boordevol goudstukken mee


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Agree schreef:
    *Zucht* Waarom Amerika?


    i feel ur pain


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I miss Vine so much.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    gvd pijnlijk dit

    blijkbaar zit ik al de hele dag op m'n 4G ipv thuiswifi


    rip nog maar 400mb voor de hele maand ahahaha en ik ga twee keer op weekend
    hoe ga ik dit overleven


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys