• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Yugen schreef:
    (...)

    woah shan ur not yourself
    have a snickers

    NEE>
    ik kan niet eten. Dat is al een groot probleem.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    24K Magic is echt een goed album. Maar BM is sowieso een goede zanger (:

    Waarom raak ik zo gefrustreerd door alles alles alles. Ik wil schreeuwen grauwen rennen bespringen verscheuren. The girl who howled human.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 19:49 ]

    # legit confused right now.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I'm so, so done with you.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    oké maar even serieus

    voor dit SE moeten we een beschouwing schrijven in drie uur en ter voorbereiding hebben we de bronnen die we gaan krijgen op het SE zelf al gekregen, alleen dan niet echt, want eigenlijk mag het niet, dus heeft de docent de stapel bronnen "laten liggen" terwijl ze "even naar de wc moest" en toen ze terugkwam waren pardoes alle bronnen weg en mocht ze nieuwe printen

    en dit is iets dat ze al jaren doet en de hele school weet dat ze die bronnen aan haar leerlingen geeft en niemand houdt haar tegen

    maar nog steeds weigert ze om concrete vragen over het SE te beantwoorden als ze te maken hebben met de bronnen die we al hebben gekregen? want die horen we nog niet te hebben? GAST IEDEREEN WEET WAT JE AAN HET DOEN BENT EN HET IS NIET GRAPPIG OF SPANNEND OF WAT DAN OOK DUS KUNNEN WE DE BULLSHIT SKIPPEN EN ALSJEBLIEFT WEER TERUG NAAR HET 'LEG AAN DE ARME KLAS UIT WTF ZE MOETEN DOEN IN DIE DRIE UUR'-DEEL AUB?????????????

    /rant aka mijn laatste toetsweek ooit is begonnen folks, dit wordt lachen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    'Ik heb geen geduld dus ik maak maar 7 topics met dezelfde vraag.'

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 20:35 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Over veertien uur en vijftien minuten moet ik een presentatie geven en tot nu toe heb ik:
    A) 13 openstaande tabbladen
    B) 3 lege dia's
    C) het gevoel dat ik hier al de hele week mee bezig ben zonder ooit een centimeter vooruit te komen terwijl ik deze tijd nodig heb voor andere dingen


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waneer je denkt dat een usernaam nog niet bezet is omdat de hype van die game al lang over is, maar Gwynbleidd toch bezet is. Demmit.

    Paladin schreef:


    jesus, krijg er spontaan koppijn van


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me zo geroepen om een highschool rpg met honkbal te openen maar waar moet het over gaan? rip


    This ain't no place for no better man.

    doggo schreef:
    (...)
    jesus, krijg er spontaan koppijn van

    Stroopwafels tho


    — Inner peace, it's hard to find. —

    doggo schreef:
    (...)
    jesus, krijg er spontaan koppijn van

    Lol, ja en ik heb al zo'n koppijn van iets migraine achtigs XD
    Ik heb nog nooit zo snel een spoiler weggeklikt :P

    [ bericht aangepast op 2 maart 2017 - 21:18 ]

    Square schreef:
    Over veertien uur en vijftien minuten moet ik een presentatie geven en tot nu toe heb ik:
    A) 13 openstaande tabbladen
    B) 3 lege dia's
    C) het gevoel dat ik hier al de hele week mee bezig ben zonder ooit een centimeter vooruit te komen terwijl ik deze tijd nodig heb voor andere dingen


    I FEEL YOU

    serieus though ik zou die cheer smileys gebruiken als ik ze had maar KOM OP INGE JE KUNT DIT JE KUNT DIT JE KUNT DIT


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.