• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What even?
    Oh ik ga weer half buiten een groep buitelen, ik voel het.


    Mhm?

    Ik ben altijd de grootste aansteller in jouw ogen, he? Ik hoef maar iets te zeggen en je maakt overdreven zielige geluiden naar me. Volwassen zeg :W Ik heb al drie dagen vreselijke hoofdpijn en jij kijkt me lachend aan. Bedankt he?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 9:34 ]

    Waarom zijn mijn nachtmerries altijd zo belachelijk weird? Eerst vielen er cavia's in gaten in de grond, en toen was er een middelbare schooldocent een soort omakleding aan het uitdelen aan de hele klas en dat was prima en onschuldig tot hij een vest over mijn schouders schoof en in mijn oor begon te fluisteren en WAAROM plakt er nu voor minstens een dag dat akelige gevoel in mijn achterhoofd?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het niveau op Facebook daalt met de seconde. Janken om een pak vla. Hahahahahaha wat een niveau. 😂😂🔫🔫


    26 - 02 - '16

    Er is een VVD'er hier en ik zei dat de rijken meer belasting moesten betalen, oh shit


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    DIT ALBUM. <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo met een grondboor door het bos wandelen voor een studieproject. Hopelijk ga ik niet al te vaak raar aangekeken worden, hehe. Of zelfs de boswachter tegenkomen want ik weet niet zeker of dit wel helemaal legaal is.


    Stenenlikker

    ik snap er geen flikker van en wil gewoon roken


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha waarom komt iedereen naar mij toe met relatie problemen (:


    This ain't no place for no better man.

    Als ik dingen met mijn laptop wil doen tijdens het college, moet ik wel mijn laptop meenemen naar het college. Goh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oml ik ship Jacob en Lara. :3 Ik hoop echt dat hij aan haar kant staat.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 12:09 ]

    okay okay krijg ik van iemand even een applausje

    ik heb m'n paper over de volksliederen af!!! *O* *O*

    toch wel een mooie 1600 woorden volgezeverd :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Heb buikpijn


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    kitty zever niet op mijn hand


    What would Emma do?

    Wie heeft een schep voor me zodat ik een kuil kan graven om in te kruipen aub


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan