• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Paladin schreef:
    En dan sluit je je internet af waardoor je profiel waaraan je uren hebt gewerkt weg is.
    F U CK KKKKKKKKKKK


    Is die van jou afgesloten dan


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    bff_bestfriend schreef:
    (...)

    Is die van jou afgesloten dan

    ja ik sloot het af >.>


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil naar de Harry Potter expo maar heb denk ik niemand om mee te gaan, fml


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    af en toe denk ik dat ik sociaal best oké zit maar eigenlijk ben ik gewoon best wel een bang kippetje dat wil huilen iedere keer dat vrienden plannen maken en ze niet wordt uitgenodigd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    af en toe denk ik dat ik sociaal best oké zit maar eigenlijk ben ik gewoon best wel een bang kippetje dat wil huilen iedere keer dat vrienden plannen maken en ze niet wordt uitgenodigd


    Dat voel ik erg hard + een berg knuffels, Jip, jeetje (heart2)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ugh, ik wil schrijven, maar het lukt niet...


    Stenenlikker

    WTF, al die emo's die zich registreren. In welk jaar leven we?

    Yagouaroundi schreef:
    WTF, al die emo's die zich registreren. In welk jaar leven we?


    Laat mensen lekker hun leven leiden. Vallen ze je lastig?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha wauw. Hoezo salty. Damn 😂😂


    26 - 02 - '16

    Urgh, kut wachtwoorden ._.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik vraag me af of mijn pols gebroken is..

    Salty op Smite, salty op Q. WTF moet ik nu doen tegen de verveling....

    *verwijderd, want waarom zou ik mezelf gaan verantwoorden*

    [ bericht aangepast op 3 maart 2017 - 22:19 ]

    Soco schreef:
    Urgh, kut wachtwoorden ._.


    Waarom wachtwoorden ?


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Hahuehaauheahkehalnaklnfsdkla. Ik houd van deze site ik ga er nooit meer weg; lang leve iWin games! Wel slecht voor m'n game verslaving tho, want ik hoef me met minstens 2500 games te gaan niet te vervelen de komende tijd :'D

    Wist ik dit maar toen ik werkloos was ;x


    26 - 02 - '16

    Also voel ik de opkomende drang om mijn naam naar iets totaal zinloos' te veranderen als dicksnickers, maar the regrets, the regrets.. :'D


    26 - 02 - '16

    Niet er buiten vallen, yeah right.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered