• HIER VIND JE ALLE INFORMATIE OVER DE RPG

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 17:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    BAM IK BEN TROTS OP JE


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Anaticula schreef:
    BIJNA KLAAR

    JAAAAA


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Kinda klaar
    Maar eh de laatste afbeeldingen werken niet
    Meh ik plaats haar al


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Okay te lui om een relatie- of indrukkenlijstje te maken maar Gaia staat open voor relaties
    Wie wil?
    Eh bij voorkeur een paar vrienden maar ook een paar vijanden because she needs some


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Je hebt irritante fotograferende Ander en Dawn die met haar aanwezigheid al vervelend en makkelijk te pesten is?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Yas is goed


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb Cadi, Cole, Cam en Cal?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    Ik heb Cadi, Cole, Cam en Cal?

    Vriend of vijand?
    (I'm very sorry maar ik ben te lui om alle karakters op te zoeken en jij kent die van jou dus ik vraag jet even hehe oeps #thuglife) ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Anaticula schreef:
    (...)
    Vriend of vijand?
    (I'm very sorry maar ik ben te lui om alle karakters op te zoeken en jij kent die van jou dus ik vraag jet even hehe oeps #thuglife) ^^


    Luiwammes, ik kijk even ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Tibo wilt wel 1 vriend :P

    Sophamoara schreef:
    (...)

    Luiwammes, ik kijk even ^^

    Yay thanks

    @USS_Enterprise, ik kijk even naar Tibo en zeg het daarna ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Cadi - not really her type of girl. Ze vindt dat het meisje zeker wel aardig kan zijn maar ook een hele erg sadist en dat vindt ze best wel eng, ze heeft niks met types als haar.

    Cole - Het meisje heeft pit en dat vindt hij leuk, maar gewoon als in een vriendschap.

    Cameron - Hij vindt het meisje wel aardig maar ook niet hij heeft een erg dubbel gevoel jegens haar en zo doet hij dan ook tegen haar de ene keer is hij aardig de andere keer niet.

    Cal - Hij vindt het meisje wel aardig en ziet haar als een vriendin


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Sophamoara schreef:
    Cadi - not really her type of girl. Ze vindt dat het meisje zeker wel aardig kan zijn maar ook een hele erg sadist en dat vindt ze best wel eng, ze heeft niks met types als haar.

    Cole - Het meisje heeft pit en dat vindt hij leuk, maar gewoon als in een vriendschap.

    Cameron - Hij vindt het meisje wel aardig maar ook niet hij heeft een erg dubbel gevoel jegens haar en zo doet hij dan ook tegen haar de ene keer is hij aardig de andere keer niet.

    Cal - Hij vindt het meisje wel aardig en ziet haar als een vriendin

    Is goed!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik ben te lui alles aan te passen dus voor Gaia ook even zo:
    Puck - Nu zijn beiden gezegend/vervloekt met een gave om iemands gedachtengang te "verpesten". Ik denk eigenlijk dat Puck haar meer als competitie dan als vriend zou zien en haar ontzettend ergeren.
    Bouncing - Gaia is niet zozeer het type dat Bouncing bang maakt, maar wel het type dat Bouncing irriteert. Bouncing weet wel dat Gaia meer getraind is dan Bouncing, maar als verbitterde "ooit-heldin" zal ze toch steeds de discussie met Gaia aangaan gezien ze weet dat ze soms gewoon gelijk heeft en dat zal ze krijgen ook, als is het niet van Gaia zelf.
    Olive - Nu is Olive zo doorgeschoten dat ze alles behalve bang is voor Gaia, noch voor haar gave. Volgens Olive heeft ze immers geen positieve herinneringen, en al helemáál geen angsten. Het meisje ligt haar niet helemaal en gezien Gaia meer het type georganiseerd lijkt terwijl Olive nogal chaotisch is, irriteert het Olive nogal.
    Avis - Avis ziet zichzelf vagelijk in Gaia. Maar gezien Avis niet echt zo van zichzelf houdt, is dit absoluut geen goed teken, eigenlijk. Toch zou dit eventueel op een speciale band kunnen uitlopen?
    Peter - Peter trekt zich eigenlijk niet zoveel van haar aan. Tenzij ze hem eens echt beledigd, laat hij haar met rust.


    obsessive rage

    @Ava, allemaal goed! Voor dat Avis, is goed! Na een periode van zeg paar ruzies en elkaar verlijden en awkwardness dan (cat)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis