[ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 17:57 ]
i wanna die with you once or twice.
Jullie zijn allebei watjes al ben ik wel trots dat jullie buiten zijn geweest! Ik ben de hele dag lekker buiten geweest.
"The stars replaced the emptiness of my heart."
Ik heb een stap naar buiten gezet! Ik moest mijn kat naar buiten doen
het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]
Applaus voor Jo!
Sophamoara schreef: Jullie zijn allebei watjes al ben ik wel trots dat jullie buiten zijn geweest! Ik ben de hele dag lekker buiten geweest.
obsessive rage
Ik ben naar de bib geweest en nu ben ik trots op mezelf Ik ben zowaar van pijj voordeur naar de auto gewandeld en van de auto naar de deur van de bib
[Dragonneau > Osha] Valar Morghulis
Ik was de hele tijd buiten bij een of ander feest van zoveel jaar getrouwde mensen
i wanna vincent van gogh cry in a corner
Grimmlove --> Pua
PUA Jij hebt je naam lang niet veranderd zeg
JoSnape schreef: PUA Jij hebt je naam lang niet veranderd zeg
Pua schreef: (...) Haha ja klopt maar ik vond dat het wel tijd was voor een nieuwe
JoSnape schreef: (...) Haha leuke naam **Kijkt naar zichzelf, meer dan een jaar dezelfde naam**
JoSnape schreef: HET IS TE SCHATTIG DAT BEESTJE OMGGGGGGGGG Hahah of ik ben gewoon tevreden met wat ik heb
Pua schreef: (...) Ik knowww , je moet echt de film Moana/Vaiana zien Ja dat kan natuurlijk ook
En nu moest Mirthe een nieuw topic maken want het zit vol Denk ik. Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt