Toy schreef:
Oké, wil iemand een relatie met:
Christian, Claus of Clymene.
Ik ben te lui om een lijstje of zo te maken
Edit: Ava, luiheid is besmettelijk :p
Ik weet het, ik weet het. No not sorry want ik ben kwaadaardig
Uhm dit zijn ideetjes
Puckje not so Goodfellow
Clymene Nja nou weet niet. Ik denk dat hij haar wel grappig vindt maar haar ook expres met "Apple" aan gaat spreken, puur uit verveling en ondanks dat hij weet dat ze een uitstekende dief is best op haar neerkijkt.
Christian Ik denk dat Puck Christian best mag, vriendjes?
Claus Hm, neh nah. Puck is niet bang voor de gevaarlijke Claus gezien hij weet dat hij gewoon niet dood kan, en de gewone Claus vindt hij saai, SORRYYYY Puck is nu eenmaal een asswhole. (Waarschijnlijk weet Puck ook wel dat Claus dus een tweede Claus heeft want hij kan iemands hele wezen onderzoeken)
Ms. Bouncing Ball
Clymene Hoe gevaarlijk ze ook zijn, Bouncing houdt van kinderen, ook al weet ze dat Clymene niet te vertrouwen is.
Christian Christian lijkt ontzettend op Bouncing, en gezien hij (vermoedelijk?) alleen de meest oppervlakkige gedachten kan lezen, is ze ook niet zo bang voor zijn gave. Ze zouden best goede vrienden kunnen zijn, denk ik?
Claus Hoe onwaar het ook zou zijn, Bouncing vindt hem maar een arrogante asswhole en mag hem niet.
Olijfje Verrassing
Clymene Haat haat haat. Expres dingen van Clymene jatten gezien Olive het dus niet op tijd kon stelen voordat Clymene het deed zal zeker gebeuren.
Christian Hij lijkt wel een beetje op een niet doorgeschoten Olive
Olive is ook echt geen doorgeschoten Bouncing dus misschien vindt ze hem wel aardig, friends?
Claus Ja nou, nee. Omdat het kan zal ze wel eens met hem flirten, maar dat zegt nog niet dat Olive hem mag.
Kleine Vogel
Clymene Oh serieus, een kind in een Kwaadaardige Club? Meen je dat? Avis vindt het meisje alleen heel, heel irritant en zal altijd op haar spullen letten.
Christian Wat doet deze gast hier? Koekjes verkopen en is hij vervolgens verdwaald? Dit is gewoon het type dat Avis zal blijven pesten, oké, ze haat hem niet volledig en vindt hem soms wel grappig, maar een echte vriendschap zit er niet in.
Claus Flirten? No way. Avis vindt hem, ook als normale Claus, heel, heel eng, want hij flirt. Oké dat klinkt zo dom, maar Avis is echt heel erg angstig op dat gebied, misschien lijkt hij ook wel op iemand die daarvoor gezorgd heeft?
Pjotter Pnan
Clymene Net als Bouncing heeft Peter een band met kinderen en mag de dame wel.
Christian Typische Lost Boy, dus mag Peter hem wel.
Claus WIL JE RUZIE? COME AND GET IT
Ik ga zo even een duidelijker lijstje van hun gaves dumpen
obsessive rage