• HIER VIND JE ALLE INFORMATIE OVER DE RPG

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 17:57 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Bouncing schreef:
    (...)

    Het is basically gewoon onze wereld, maar kunnen mensen dus wel magie hebben, het is niet heel netjes verdeeld oid, het is een beetje Suicide Squad alike, als iemand als Iratus met haar illusies zou opkomen zou niemand geloven dat het echt is. Maar gezien sommige mensen uit de Middeleeuwen (letterlijk) komen, toen het nog wel in geloofd werd, hebben die dat waarschijnlijk ook meer meegemaakt. En je hebt nog een paar magische werelden ja, gezien er sprookjesfiguren in zijn gedropt.

    ik voel me zo niet aangesproken 😂😂


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    PoppyHatter schreef:
    (...)
    ik voel me zo niet aangesproken 😂😂


    Ja sorryyyy, je idee is echt ontzettend cool maar ik denk dat het de aandacht een beetje van het "Kwaadaardige Club" gedeelte zou afhalen, het verhaal is juist erg basic


    obsessive rage

    Bouncing schreef:
    (...)

    Het is basically gewoon onze wereld, maar kunnen mensen dus wel magie hebben, het is niet heel netjes verdeeld oid, het is een beetje Suicide Squad alike, als iemand als Iratus met haar illusies zou opkomen zou niemand geloven dat het echt is. Maar gezien sommige mensen uit de Middeleeuwen (letterlijk) komen, toen het nog wel in geloofd werd, hebben die dat waarschijnlijk ook meer meegemaakt. En je hebt nog een paar magische werelden ja, gezien er sprookjesfiguren in zijn gedropt.

    True 😂

    En inderdaad, niemand gaat een kind geloven dat zegt dat ze waanbeelden kan creëren.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Haha okee got it!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Omg Ava je hebt Peter nog niet afgemaakt :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ^^
    Jawel :o


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Bouncing schreef:
    (...)

    Ja sorryyyy, je idee is echt ontzettend cool maar ik denk dat het de aandacht een beetje van het "Kwaadaardige Club" gedeelte zou afhalen, het verhaal is juist erg basic

    Sorry, ik snap je hint even niet xD


    My bounty is as boundless as the sea, My love as deep; the more I give to thee, The more I have, for both are infite.

    Sophamoara schreef:
    Omg Ava je hebt Peter nog niet afgemaakt :')


    IEDEREEN WEET WIE HET IS IK BEN LUI OKÉ

    En @Toy, het is dat je idee zeg maar weer heel nieuw is, terwijl het hier juist echt om de club gaat. Het is meer aarde zoals het misschien wel zou kunnen zijn, maar waarvan we dat gewoon niet weten zeg maar


    obsessive rage

    Moet ik ook een indruklijstje maken voor Fiona met de personages waar nog niks mee is afgesproken?


    If no one else will defend the world then I must

    Als je er zin in hebt, gewoon doen!


    obsessive rage

    Ik ben te lui om mijn indrukken af te maken :x Ik heb al besloten dat Iratus Puck wel gewoon volgt en met Dawn idk en Ander maakt natuurlijk foto's hoera neem wraak op Ander


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ja maar opschieten want het is weekend en jaj jeejjj snap je. Trouwens beter wordt t speeltopic pas morgenvroeg geopend of na negen uur anders ben ik niet thuiss


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ehh ehh DELPHINEEEEEE


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Ehh ehh DELPHINEEEEEE


    OPSCHIETEN!!!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    BIJNA KLAAR


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis