Avis
Dit kind kan op zich wel vrienden hebben, maar ik vraag me af of jullie het willen want zelfs ik, als schrijfster, irriteer me aan haar en dan irriteert ze zich ook aan zichzelf, dus ze is een eh, moeilijke vriendin. (Ze is trouwens vooral sadistisch en brutaal, niet gestoord of iets dergelijks, oké, een beetje, maar dat laat ze niet merken)
Nicotine "Nicolette" MariGold
Avis begrijpt Nicotine en staat niet heel hoog op haar irritatie lijst, maar dat zegt nog niet dat ze haar ook aardig vindt. Ze probeert niet bot te doen, of als een moeder die een klein kind preekt, maar ik kan niet beloven dat het altijd lukt want het is Avis.
Gedrag over het algemeen: Ingehouden irritatie
Cadi Sarabi Kane
In Cadi is niet zo makkelijk door te dringen, dat vindt Avis moeilijk, al heeft ze sowieso geen gave die haar daarbij helpt. Ze zal wel proberen Cadi te begrijpen, maar tot dan is Avis neutraal tegen haar.
Gedrag over het algemeen: Neutraal
Roxy "Rox" Scarlett Woods
De drang naar avontuur en dapperheid vindt Avis prettig maar ook mateloos irritant, omdat het op helden gedrag lijkt, en Avis het echt al lang geleden gedaan heeft met hen. Ze kan gemeen uit de hoek komen naar Rox.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Leslie "FireFly" Mortem
Het is dan misschien Avis' zusje, dat zegt niet dat Avis zich ook zo tegenover Leslie gedraagt. Avis weet dat Leslie het lievelingetje was en heeft zich nooit aan dit meisje kunnen hechten, en keurt haar nogal af.
Gedrag over het algemeen: Afkeurend
Joey Mortem
Dit zal Avis niet zeggen, maar dit is toch wel haar zwakte, ergens. Hij is, ondanks dat hij nu niet meer zo klein is, haar kleine broertje en niemand doet hem wat aan, daarbij mag ze hem ook gewoon.
Gedrag over het algemeen: Beschermend
Cole Ayden Cael
Avis heeft ontdekt dat Cole een gave heeft die haar pijn kan doen dus zal hem constant uitlokken, ze denkt er niet over na dat hij ook een flirt is maar goed, zo'n aanval verwacht Avis ook niet. (Dit is geen hint hoor, echt niet)
Gedrag over het algemeen: Uitlokkend, irritant
Cameron Dylan Black
Psychopaat en dus wordt dat uitlokken, net als bij Cole. Doen alsof Avis lesbisch of bi is (meisjes zijn minder eng dan jongens immers) en met Olive flirten zal ze ook wel eens proberen.
Gedrag over het algemeen: Uitlokkend, irritant
William Foster
Avis weet eigenlijk niet heel goed wat ze van hem moet denken, en heeft dus maar besloten dat ze hem haat, want het is een mens.
Gedrag over het algemeen: Haatdragend
Jackson "Nausithous" Ogygia
Avis weet dat ze voor hem moet oppassen, hij is niet de eerste god die ze ontmoet heeft. Toch lijkt discussies voeren vermijden lastig met haar hobby's.
Gedrag over het algemeen: Voorzichtig
Tibo Michael Sully
Avis ziet niet in wat er kwaadaardig of zielig aan hem is, I mean, één persoon in zijn leven ging dood, dus? Jammer maar go on, ze begrijpt hem echt niet.
Gedrag over het algemeen: Pesterig
Dawn Mary Anderson
Dawn is oké voor Avis, ze lijkt wel een beetje op Avis dus begrijpt ze het meisje wel.
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Iratus
Naam veranderd naar iets in het Latijn, magie, naar verleden, klein qua stuk, het komt Avis bekend voor en in haar fantasie die ze nooit zal uitspreken als er niet naar gevraagd wordt is Iratus haar mentale tweelingzus.
Gedrag over het algemeen: Beschermend
Fiona "Maria" Alderman
Nu mag Avis Fiona wel, al snapt ze niet helemaal wat Fiona hier doet. Ze lijkt niet evil, maar wel geordend en daar houdt Avis van. Vrienden?
Gedrag over het algemeen: Vriendelijk
Asher Levi Kane
Nu is Avis allang blij dat Cal niet het type player is als een aantal andere gasten in de club, maar hij staat haar ook zeker niet aan, hij wil haar namelijk helpen, en ze wil geen hulp, al helemaal niet van een engel. Haar bindingsangst zal zeker hoog opspelen bij deze gast.
Gedrag over het algemeen: Afstandelijk
|
I didn't heal wrong, I didn't heal at all and I'm alright with that...
|