• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 19:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Lol waarom vond mijn brein het ook alweer zo leuk om trans te zijn? Als ik gewoon een andere geaardheid had gehad, zat ik nu niet zo diep in de shit qua gevoelens lolol.


    This ain't no place for no better man.

    Ik wilde gaan slapen maar guess what? Mijn zus vind het leuk om om 11 uur te gaan skypen ofzo zodat ik niet kan slapen, sinds ik alles hoor en ik doodse stilte moet hebben wil ik slapen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Okay, dat deed eigenlijk toch wel flink pijn om het bevestigd te krijgen, ondanks dat ik het eigenlijk al wist....


    Stenenlikker

    Zal ik Inktvip als usernaam nemen? (van die KPN goeiemoggel reclame van vele jaren terug)

    Goeiemogggel, ik krijg net een sproetje, vijf kiklo inktvip. `Sproetje ? Ik wordt knetterbek van die sproetjes, dit is de afdeling transploft, niet de afdeling sproetjes!`, Geef maar hoer, Ik roggel het wiel! `Gloeten !, Moggel!

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 23:23 ]

    SashaGrey schreef:
    Zal ik Inktvip als usernaam nemen? (van die KPN goeiemoggel reclame van vele jaren terug)

    (...)

    Of Paraplof :')


    Caution first, always.

    Eeeeeen mijn koelkast is leeg


    Caution first, always.

    Ik neem nooit een relatie meer. Ik blijf wel alleen met mijn 4 axolotl's en een hond.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh yeah c; lol ik ga echt niet als eerste beginnen. Its your turn now.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Plisetsky schreef:
    Ik neem nooit een relatie meer. Ik blijf wel alleen met mijn 4 axolotl's en een hond.

    + 5 katten, 3 vogels, 4 slangen, 20 vissen, 1 komodovaraan en 4 baardagamen.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Of Paraplof :')

    Username goals. ^^

    Night, cruel world.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Omg, dit was zo awkward. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil niet gaan..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En toen werd ik bij Engels-drama ingedeeld bij Wouter, Alicia en Jorrit - en dat zijn idioten. Fuck my life.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Shigeru schreef:
    En toen werd ik bij Engels-drama ingedeeld bij Wouter, Alicia en Jorrit - en dat zijn idioten. Fuck my life.


    hah jij hebt school


    Heaven is a place that we all have