• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 19:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)

    niet geschoten is altijd mis right? c:

    yap haha, maar nu is het probs weer twee jaar wachten


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mijn droom was zo'n grote cliffhanger door mijn wekker. Ik wil weten of ik los kom en uit de bus geraak. Ik wil terug naar Cloë :')

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 10:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pickett schreef:
    (...)
    yap haha, maar nu is het probs weer twee jaar wachten


    dat zuigt wel tbh


    Heaven is a place that we all have

    Meixue schreef:
    (...)

    dat zuigt wel tbh

    yap egh, nja dan wordt het wel specialer als het wel een keertje lukt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    yap egh, nja dan wordt het wel specialer als het wel een keertje lukt


    inderdaaad, gewoon blijven proberen


    Heaven is a place that we all have

    'Morgen zit heel Nederland weer aan de buis gekluisterd voor Wie is de M-'
    'HO NEE SPOILERS, SKIP, ZAP'
    *drukt op t goede knopje*
    'Pfoej'


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha mijn moeder heeft zich helemaal leuk aangekleed omdat we vanavond naar Jesus Christ Superstar gaan *fangirling*... Hmmmm... Wat zal ik eens aantrekken.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Haha mijn moeder heeft zich helemaal leuk aangekleed omdat we vanavond naar Jesus Christ Superstar gaan *fangirling*... Hmmmm... Wat zal ik eens aantrekken.

    Vet! Veel plezier!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Goldstein schreef:
    Haha mijn moeder heeft zich helemaal leuk aangekleed omdat we vanavond naar Jesus Christ Superstar gaan *fangirling*... Hmmmm... Wat zal ik eens aantrekken.

    Have fun! Mijn ouders zijn ook geweest en die vonden het leuk (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Vet! Veel plezier!


    Pickett schreef:
    (...)
    Have fun! Mijn ouders zijn ook geweest en die vonden het leuk (:


    Thanksssss. Ted Neeley OH MY MERLIN ghehehehe. Het leuke is dat mijn mama hem zo'n 40 jaar terug ook in Londen heeft gezien, dus ik ben benieuwd wat ze er nu van vindt ^^

    Edit: *heeft hele kledingsetje bedacht* *twijfelt tussen twee HP shirts* zucht.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 10:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb mijn opa de deo's van mijn ex gegeven die ik nog had. Hij snapt niet dat ik niet dagelijks de geur van mijn ex wil ruiken, maar goed, je kan ook niets aan zijn verstand opbrengen. Dus ik heb ze maar gegeven..

    Deze geur brengt zoveel herinneringen naar boven..

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 11:15 ]

    Hart van Nederland gaat mijn ouders interviewen over de brand in de garage. Ze hebben onze oproep gezien op Facebook en willen ons nu dus helpen met geld inzamelen. Dit is zo lief en te gek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    concombre.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 12:05 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wil terug in bed kruipen. Ik sliep zo goed. ;o Hopelijk is het vandaag wat minder druk. Naja, op naar m'n werk.


    Ik wil een tuin vol egels

    Goldstein schreef:
    Haha mijn moeder heeft zich helemaal leuk aangekleed omdat we vanavond naar Jesus Christ Superstar gaan *fangirling*... Hmmmm... Wat zal ik eens aantrekken.


    !!! Ik was afgelopen weekend en het was ZO GOED. :9~

    En idd, Ted Neeley, hahaha. Ik weet nog steeds niet zeker of ik het nou heel awesome vind dat hij na 43 jaar nog steeds Jezus speelt of toch liever gewoon een wat jongere acteur zou hebben gezien, maar het was wel bijzonder, dat sowieso.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan