• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 19:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Shit, ze schrijft dus letterlijk een scriptie over fanfiction en ik heb zoiets van hearteyes


    Rest in Peace, Son of Gondor

    lol school begint weer bijna en ik weet niet of ik er zin in heb of al bang aan het worden ben


    Caution first, always.

    Whiii. Zaterdagavond ga ik naar de film met mijn vriend, mijn opdrachten zijn ingeleverd, ik heb een motivatiebrief geschreven, de boodschappen zijn in huis en ik heb een verrassing voor mijn vriend waar hij geen idee van heeft. Nu ga ik lekkere pasta maken. Die kleine momentjes dat je - je even gelukkig voelt, kunnen zo goed zijn (:


    26 - 02 - '16

    The100 schreef:
    Hart van Nederland gaat mijn ouders interviewen over de brand in de garage. Ze hebben onze oproep gezien op Facebook en willen ons nu dus helpen met geld inzamelen. Dit is zo lief en te gek.


    Ik zag er iets over op Facebook, wat mooi dat ze willen helpen (:


    26 - 02 - '16

    Zo'n zware dag heb ik in geen tijden meegemaakt

    🌟✨💥❇⭐


    i put the fun in funeral

    Kan je je bek dicht houden ajb bedankt


    This ain't no place for no better man.

    *kijkt naar planning* *zero rust en omdat ik deze week al van alles moest doen sinds de zomervakantie geen rust meer gehad* Ugh ik wil vakantie D:


    Happy Birthday my Potter!

    -.-
    Dan praten we toch niet.
    //

    Vraag me af of ik vanavond wel wakker genoeg ben om The 100 te kijken. Ik wil het zien, maar ik ben bek af, alweer. En dat terwijl ik gister om 21.00 al in bed lag.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 17:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk weekend. Tijd om drank te kopen zonder raar aangestaard te worden door winkel bediendes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waarschijnlijk vanaf vanavond tot morgen na 15.00 niet praten, of in elk geval heel weinig. Niet als hij dronken is in ieder geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet eigenlijk stage bellen om te kijken of ik zondag moet komen, maar ik wil niet. Niet op de manier waarop het gaat en ik weet bijna 100% zeker dat ik moet komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ik voel me zo ondergewaardeerd hier
    mijn beste vriendin heeft me vandaag boos opgebeld omdat ik 'nooit wat voor anderen overheb', terwijl ik al uren tijd heb besteed aan haar stomme au pair project. morgen zouden we samen gaan wandelen, waar ik erg naar uitkeek, want ik zie haar maar één of twee keer per week en meestal zijn we dan voor haar bezig. nu moet ze opeens om half twee al oppassen, dus we kunnen niet meer wandelen, maar ik kan nog wel naar haar huis toe komen om haar te helpen met haar project. tja, aangezien dat nu 's ochtends vroeg moet en ze bijna tien km van me vandaan woont, vind ik dat voor die paar uurtjes een beetje onzin. maar nee, nu ben ik egoïstisch en help ik haar nooit.

    thuis kook ik de hele week het avondeten en bak ik allerlei soorten broden en koekjes overdag. vandaag besluiten we om chinees te bestellen, dus kook ik een keertje niet. nu heb ik opeens geen inbreng meer over waar we bestellen, want als ik inbreng had willen hebben dan had ik maar moeten koken.


    i put the fun in funeral

    Awh, eindelijk weer goed nieuws voor mijn oom en tante. Dat was alweer binnen een half jaar na de miskraam. Hopelijk gaat het nu wel goed. Ze is in ieder geval deze keer wel gestopt met roken en drinken.

    va te faire foutre.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys