• ja, voor de reactie van mijn ouders. Ik heb mijn resultaten van wiskunde teruggekregen en die waren echt ondermaats. (32%) Ik heb nog nooit zo weinig gehad, maar ik ben gewoon op mijn toets/examen beginnen flippen. Mijn moeder weet wel dat ik het niet goed gekunnen heb, maar zo slecht zal ze ook wel niet verwacht hebben. Nu durf ik het niet vertellen, want ik weet dat ze boos gaat zijn of dergelijke. En er zal waarschijnlijk wel een straf volgen, maar dat heb ik aan mezelf te danken en dus volledig verdient.
    Maar weten jullie wat tips om het aan mijn ouders te vertellen? Want ik ben echt bang :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zeg het gewoon. Dat het niet gelukt is, en dat je beloofd het op te halen, de volgende keer :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Vertel het gewoon eerlijk. Dan zullen je ouders vast niet boos op je worden. En als dat niet lukt beloof je ze gewoon om te proberen een hoger cijfer te halen. :')

    Wees eerlijk en zeg dat je het moeilijk vind en het met de lerares door gaat spreken zodat je het de volgende keer Wél goed doet. dat doe ik ook altijd.


    We can only learn to love by loving.

    Pff, hoe meer het naar 17u - 17u30 gaat, hoe zenuwachtiger en banger ik wordt :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik zou het toch maar vertellen.. =x
    ik heb meestal als ik het juist moeilijk vind dat ik dan hoger haal dan ik verwacht had, zeg maar.. =3

    Toch maar vertellen denk ik....
    misschien begrijpt ze het wel heel goed.
    Misschien had zij vroeger op school ook wel niet zo heel erg goede cijfers op wiskunde!

    suxxes!


    make cake, not war

    Je kan het maar beter vertellen. Dat is beter dan het te verzwijgen ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    VeraPotter schreef:
    Toch maar vertellen denk ik....
    misschien begrijpt ze het wel heel goed.
    Misschien had zij vroeger op school ook wel niet zo heel erg goede cijfers op wiskunde!
    suxxes!

    Nee hoor, mijn moeder had altijd goede punten en was het rolmodel van een perfecte leerlinge. --' Fack zeg, steeds als ik iets niet goed doe, deed zij het vroeger wel perfect of zo? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    das wel kut man , dat je ouders je straf geven of dergelijke.
    ik heb niet echt tips voor je.
    zeg iets van, dat je niet altijd perfect kan zijn ??


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Vogue schreef:
    das wel kut man , dat je ouders je straf geven of dergelijke.
    ik heb niet echt tips voor je.
    zeg iets van, dat je niet altijd perfect kan zijn ??


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb het gezegd en ze nam het heel goed op. Wat ik eigenlijk niet verwacht had. Ze zijn van ja: 'Het is nog maar een tussenexamen, het is echt geen ramp. Vraag wat hulp aan de leerkracht enzo.' Dus ik krijg geen straf en ze is totaal niet boos (: Maar ik ben helemaal ingestort en beginnen wenen :'D Wat ik in klas ook al heb gedaan, waarvoor ik me echt wel schaamde ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn ouders gaan ook flippen bij mijn natuurkunde cijfer. Die zal wel zo'n 30% zijn --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.