• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 19:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    I say I'll go through fire
    And I'll go through fire
    As he wants it, so it will be.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HahahaHAHAHAhaha
    Over twee dagen werkeloos. Geweldig gedaan Lieke

    Ik voel me beter door dit 'slechte' nieuws omdat ik nu weer iets heb om naar uit te kijken. Maakt dit me nu een slecht persoon?

    En nu reageert ie niet meer op app. Waarom had ik dat ook verwacht XD Ik ken hem langer dan vandaag.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 12:42 ]

    Plisetsky schreef:
    (...)
    Ik heb daar na 15 jaar al in gefaald, maar wow, wat? Dat is echt vreselijk :c


    Oh nee, no worries, het was vooral extreem random, eigenlijk. (fish) Ik fietste langs een drietal rokende jongens die ik niet kende en een van hen besloot zijn mannelijkheid en hoge intelligentie tentoon te spreiden aan de rest van het roedel door het eerste vierletterwoord dat in hem opkwam achter een vreemdeling aan te schreeuwen (neem ik aan, want ik zou geen andere verklaring kunnen verzinnen). Such cool, much classy

    En het klinkt naar mijn idee meer alsof iemand anders daar nogal heeft gefaald, niet jij.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Frey_ schreef:
    HahahaHAHAHAhaha
    Over twee dagen werkeloos. Geweldig gedaan Lieke


    (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh nee, no worries, het was vooral extreem random, eigenlijk. (fish) Ik fietste langs een drietal rokende jongens die ik niet kende en een van hen besloot zijn mannelijkheid en hoge intelligentie tentoon te spreiden aan de rest van het roedel door het eerste vierletterwoord dat in hem opkwam achter een vreemdeling aan te schreeuwen (neem ik aan, want ik zou geen andere verklaring kunnen verzinnen). Such cool, much classy

    En het klinkt naar mijn idee meer alsof iemand anders daar nogal heeft gefaald, niet jij.


    Even applaus voor deze omschrijving. *claps*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Frey_ schreef:
    HahahaHAHAHAhaha
    Over twee dagen werkeloos. Geweldig gedaan Lieke

    Ahw :c *hugs* Hopelijk komt er een betere baan voor terug, he.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Square schreef:
    (...)

    Oh nee, no worries, het was vooral extreem random, eigenlijk. (fish) Ik fietste langs een drietal rokende jongens die ik niet kende en een van hen besloot zijn mannelijkheid en hoge intelligentie tentoon te spreiden aan de rest van het roedel door het eerste vierletterwoord dat in hem opkwam achter een vreemdeling aan te schreeuwen (neem ik aan, want ik zou geen andere verklaring kunnen verzinnen). Such cool, much classy

    En het klinkt naar mijn idee meer alsof iemand anders daar nogal heeft gefaald, niet jij.

    Oh wauw wat een klootzak c: Gelukkig was het onder deze circumstances en inderdaad niet andere haha.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh Merlin, Clara de koe is weer bezig. Wie heeft haar de leiding gegeven? Waarom is die niet in handen van like iedere andere docent behalve niet scrollende, verwarrende, vreemde, niet bepaald goed in communicatie Clara?

    Edit: En jap Frank ik heb mijn cijfer, maar bedoel je geen 7 ipv 70? Ik vind het wel erg knap van mijzelf dat ik 70 van de 10 punten heb though :')

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 13:55 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ugh mijn hand doet zo veel pijn van het schrijven. Curse you, German letter


    This ain't no place for no better man.

    Op zich viel dat mee. Voor iemand die niet geleerd had zeker. :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Over een paar uur condoleance
    So not ready

    Krolock schreef:
    Over een paar uur condoleance
    So not ready

    Sterkte! <3 :/


    Caution first, always.

    ben je echt zo fucking dom of....

    Ik voel me zo pathetic eh. Het gaat toch niks worden.


    — Inner peace, it's hard to find. —