• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 19:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mijn vriendin is vegetarisch, waar ik heel veel respect voor heb. Ik zou zelf ook graag geen vlees of in ieder geval minder vlees eten, maar ik vind het gewoon zo'n lekkere toevoeging aan een gerecht. Nu probeert ze mij ervan te overtuigen dat je ook héél lekker kan eten zonder vlees, wat ik ook zeker geloof, maar in haar geval...

    - *schotelt me een bord vegetarische spaghetti bolognese voor*
    "Tadaa! Nou, vertel me nu nog maar eens dat je het vlees mist. Het zit bomvol met smaak! Ik ben echt een goede chef."

    het was bland as fuck. of course i didn't tell her that maar o mijn god gurl you're missing OUT als dat je idee van smaakvol is.


    i put the fun in funeral

    Graves schreef:
    (...)
    Sterkte! <3 :/

    Dankje <3

    Ah Laura, sterkte! <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "Open you bag please." Ik heb dat nu te vaak gehoord en begin het nu een beetje zat te worden, want mijn tas heeft drie sluitingen open te maken voor ie open is, tegen diefstal.
    Panische Fransen... Ook echt dubbel gaan controleren. Eerst als je het terrein op komt en nog eens als je het gebouw binnen gaat..


    Stenenlikker

    Zal het hier thuis ooit normaal verlopen?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2017 - 17:04 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Which username, mhmm.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh, wat moet ik hiermee.

    Ik weet nog steeds niet wat 'extra' betekend. Bijv in: 'Beyoncé's fans are extra AF'.

    Ik wil echt een Fallout verhaal schrijven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Ik wil echt een Fallout verhaal schrijven.


    same bro


    This ain't no place for no better man.

    Mijn moeder gedraagt zich echt slachtofferig, man man man. De hele maaltijd is er bijna geen woord gezegd totdat ze besloot om nog meer het slachtoffer te spelen. ''Ik snap echt niet waarom je dit niet voor mij wil doen.... Eén boodschapje...'' Luister vrind, Naomi doet altijd gigantisch haar best om jou te pleasen en het is gewoon ontzettend laag om zo op haar gevoelens in te spelen.
    ''Ik ben altijd moe, waarom wil je dit nou niet even doen....'' Ik weet dat je altijd moe bent en ik wil je ook echt helpen maar ik ben zelf simpelweg te moe van deze dag om het huis nog uit te gaan. Negeren is blijkbaar niet iets wat jij begrijpt, aangezien je me na je vraag 5 minuten lang hebt aangestaard toen ik geen antwoord gaf en je niet aankeek.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Szczur schreef:
    (...)

    same bro

    We should just do it.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het voelt zo goed om gewoon een dag alleen met mensen om te gaan bij wie je al uit de kast bent en niet misgendered te worden. Ik voel me echt masculine af right now


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik ben gevallen en heb mijn knie/broek open gehaald. Ik voel mij net weer een klein kind. Toen had ik ook altijd wonden op mijn knieën, omdat ik constant struikelde.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    The pain; it's determined and demanding to ache, but I'm okay...


    — Inner peace, it's hard to find. —