• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 19:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Damn, nog geen half uur wakker en ik heb nu al het gevoel iets of iemand te willen slagen. Damn, waarom moet die gast persé mee? Dat zit mij dan twee weken online te kloten, gaat hij gezellig mee naar de film. Feest!


    Queer zijn is gewoon alles

    Adem in, adem uit, komaan Jarne, normaal ben je de rust en neutraliteit zelve, houden zo!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik moet echt ophouden met mensen leuk vinden waarvan ik weet dat ik ze nooit kan krijgen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn moeder heeft zó'n verdraaid beeld van gezond/caloriearm eten. Ik had havermout pannenkoekjes gebakken, wat alleen bestaat uit een halve banaan, een half ei en een handje havermout, gebakken in een klein beetje kokosolie. Ik vraag of ze een hapje wil, maar dan is het "nee, dat kan ik echt niet eten hoor." Als ik vraag waarom, begint ze een tirade over de suikers die in fruit zitten en dat ze dat op mijn leeftijd ook allemaal nog kon eten, maar dat daar nu gelijk de kilo's ervan aan vliegen.
    Mag ik je erop wijzen dat je hebt ontbeten met pindarotsjes van melkchocolade, je een appelflap hebt voor tussendoor en vanavond een gigantische lekkerbek voor jezelf hebt gehaald? Je hebt geen overgewicht door havermout en banaan. Je hebt overgewicht omdat je niet van die troep kunt afblijven.


    i put the fun in funeral

    Ik wilde zeggen 'be positive', maar dat ben ik zelf niet eens.

    Zal ik een vrolijk iets maken met 'be positive' er op en dat op mijn deur hangen, zodat ik het altijd kan zien en er elke keer weer aan denk? En dat het dan op mij gaat werken en ik positiever word? Ik heb geen idee of zo'n 'moodboard' achtig iets voor me gaat werken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 12:46 ]

    Overkill schreef:
    Mijn moeder heeft zó'n verdraaid beeld van gezond/caloriearm eten. Ik had havermout pannenkoekjes gebakken, wat alleen bestaat uit een halve banaan, een half ei en een handje havermout, gebakken in een klein beetje kokosolie. Ik vraag of ze een hapje wil, maar dan is het "nee, dat kan ik echt niet eten hoor." Als ik vraag waarom, begint ze een tirade over de suikers die in fruit zitten en dat ze dat op mijn leeftijd ook allemaal nog kon eten, maar dat daar nu gelijk de kilo's ervan aan vliegen.
    Mag ik je erop wijzen dat je hebt ontbeten met pindarotsjes van melkchocolade, je een appelflap hebt voor tussendoor en vanavond een gigantische lekkerbek voor jezelf hebt gehaald? Je hebt geen overgewicht door havermout en banaan. Je hebt overgewicht omdat je niet van die troep kunt afblijven.


    Wauw. Moet wel zeggen dat die pannenkoekjes echt heerlijk klinken!


    The truth is out there.

    Somebody call 911, uterus fire burning on the dancefloor whoho

    Damn zo lang geleden dat ik echt crepeerde van de pijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eigenlijk vind ik het erg jammer dat we geen beste vriendinnen meer zijn. :/ vooral omdat we elkaar vandaag zagen en we alleen gedag zeiden maar je toen doorliep, omdat we elkaar niets meer te zeggen hebben. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rot ziekenhuis.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Plisetsky schreef:
    Ik moet echt ophouden met mensen leuk vinden waarvan ik weet dat ik ze nooit kan krijgen.


    This ain't no place for no better man.

    Hermit schreef:
    (...)

    Wauw. Moet wel zeggen dat die pannenkoekjes echt heerlijk klinken!


    Nou dan val je met je neus in de vetvrije boter want mijn kookboek ligt binnenkort in de winkels!
    ik ben van plan om een story met recepten te starten haha


    i put the fun in funeral

    8 maart komt er een nieuwe Arkham Game EN GUESS WHO'S A HYPED LITTLE SHIT


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uugh. Hetzelfde nummer blijft maar bellen en ophangen. HOU OP! D:
    Ik heb in ieder geval t nummer opgeschreven. Geen idee wat er nu mee te doen. Mjah, hopelijk houdt t bellen nu op. Ik ga niet meer opnemen als dit nunmer belt. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah ik ben dol op die momenten waar mijn brein denkt: Ik heb zin om alle ramen en deuren te sluiten en een zangoptreden te houden voor mijn opwarmbare panda Mr. Darcy ghehehe


    Happy Birthday my Potter!

    Overkill schreef:
    (...)

    Nou dan val je met je neus in de vetvrije boter want mijn kookboek ligt binnenkort in de winkels!
    ik ben van plan om een story met recepten te starten haha


    Oh boi, even in de gaten houden dus. I like. c:


    The truth is out there.