• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Wil je delen hoe leuk Quizlet is? Of wil je laten weten hoe leuk alle users zijn? Schrijf hier dan alles van je af.


    kindness is never a burden.

    Waarom ben ik naast die schijtirritante gozer gaan zitten....? Ohja, mijn crush zit aan de andere kant.


    Stenenlikker

    I'm ugly af 💁


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hahahaha. Het bidden heeft duidelijk niet geholpen. Nu ga ik never nooit op tijd zijn bij college. Dankjewel ns. Echt geweldig weer, al die defecte treinen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dit moet een productieve dag worden, bye Q. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Focus, focus, focus!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom ben je zo'n irritante klootzak? En ik kan echt niet wachten totdat ik eindelijk van je verlost ben en niet meer aan je denk. Dan is het arriverderci.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom verdoe ik mijn aandacht aan jou?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buh. Ik wil niet. Zoals gewoonlijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gelukkig is dit de laatste daily life arc voor een tijdje :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niet leuk!


    16 - 09 - '17

    Nog maar net een nieuw jaar en het is voor mij al meteen een kut start!


    16 - 09 - '17

    Waarom crasht mijn ps4 telkens als ik Metro 2033 Redux opstart? :/

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 11:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet je, ben ik de enige die het de laatste dagen ineens zo rustig vind op Q? Like, volgens mij zijn er een paar mensen opgestapt xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fleimkepa schreef:
    Weet je, ben ik de enige die het de laatste dagen ineens zo rustig vind op Q? Like, volgens mij zijn er een paar mensen opgestapt xd


    School is weer begonnen, haha. :p


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    (...)

    School is weer begonnen, haha. :p


    Haha, maar het was al voor het weekend xd

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 12:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.