• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

[ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

bansbs

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Nah, ik ga ook niet naar de kerstviering. Ik ga echt niet aan kerst doen dit jaar.

// Ik wilde sims kopen, maar ik ga daar écht geen 580 euro aan uitgeven. Illegaal verkrijgen it is (:

soms vergeet ik dat augustus alweer VIER MAANDEN GELEDEN is

hoe lang
    kan ik nog
    droog blijven staan
    voor ik slechte beslissingen ga maken

i put the fun in funeral

En kon ik dit maar met mijn ex delen. Alleen ergens over hypen is zo saai..

Waarom moet jij álles verpesten?

•

Ik wil zo graag die wedstrijd organiseren want ik heb al zo veel ideeën en inspiratie maar ik heb simpelweg geen tijd om er nog wat bij te pakken. Hallo kan december ook wat minder druk zijn? Nee? Oh

Het enige wat ik kan doen is huilen. En huilen.. En huilen...

— Inner peace, it's hard to find. —

Oh yay, ik heb nu zo'n behoefte om iedere Middle Earth fan hier op Quizlet vol te spammen met mijn enthousiasme, want ik ben trots op wat ik nu allemaal op papier krijg. Maar tegelijkertijd weet ik zeker dat ik dit niet volhoud tot ik mijn hele verhaal heb herschreven. Oh, de struggles. (krul)

[ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 21:45 ]

Hoorde ik hier iets over musicals? :Y)

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

You're not my type. You think you are because you're speaking to me? Speaking to me and being there for me are two different things. It's easy huh, every time stepping to another girl when it gets hard. That's practically your signature move. I don't believe a shit you say; thanks btw, you never ask how I'm doing. I rewind what I said, you were always the same.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Ben zo blij dat de lesstof voor de toets morgen er goed in zit.

but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

Dougal schreef:
    Hoorde ik hier iets over musicals? :Y)

Hai! Hoi! Hallo!
    Musicals, yes please. *O*

Krolock schreef:
    (...)
    Hai! Hoi! Hallo!
    Musicals, yes please. *O*

He he.

Ik heb Billy Elliot jaren terug in Londen gezien. :Y) En ik heb Les MIserables geizen in Rotterdam (en die wil ik zooooo graag op West End zien) en ik ga in januari naar The Lion King ^^

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Wow, I see you're all broken up about it. Typical.

Quiet the mind, and the soul will speak.

What the fuck, Yuri on Ice.

kindness is never a burden.

Me: laat je star wars ships uit je OP verhalen
    Also me: ze spelen star wars en now kiss

Rest in Peace, Son of Gondor