• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    No but seriously. Cupcakes of boterkoek? People and other creatures of Quizlet, help me. _O_


    Cupcakes. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoi ik ben Laura en ik zoek mensen die mee willen naar musicals in verschillende landen. (cat) En eigenlijk zoek ik ook nog mensen om mee op vakantie te gaan in de zomer want zoals het er nu voor staat ga ik niet weg. :'D En waarom plaats ik dit eigenlijk hier, ik zou hier net zo goed een serieus topic over kunnen maken...
    eh

    Eucalyptus schreef:
    guys laten we gewoon een meespeelverhaal maken dan moet je niet heel ingewikkelde rollen creëren enzo

    Error
    Xanthe.exe stopped working

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 19:44 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ohmygod yolanda, maak oreocupcakes met glazuur en aardbeien en stukjes oreo er in


    AAHAAAHAHAHAHAH XANTHE MET JE 14000 WOORDEN VOOR ROLLEN

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 19:45 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    ohmygod yolanda, maak oreocupcakes met glazuur en aardbeien en stukjes oreo er in


    AAHAAAHAHAHAHAH XANTHE MET JE 14000 WOORDEN VOOR ROLLEN

    Aarbeien zijn geen seizoensfruit Ad
    En het waren er maar 8025


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yashiro schreef:
    (...)
    Aarbeien zijn geen seizoensfruit Ad
    En het waren er maar 8025


    aardbeien zijn allseason net zoals ik
    xanthe ajb wil je ajb thanks


    Heaven is a place that we all have

    Steve-o zien aaaaaaaaaaaaah


    Caution first, always.

    Eucalyptus schreef:
    ohmygod yolanda, maak oreocupcakes met glazuur en aardbeien en stukjes oreo er in


    AAHAAAHAHAHAHAH XANTHE MET JE 14000 WOORDEN VOOR ROLLEN


    Mama mag al die frutsels die altijd op cupcakes (of er doorheen) gedaan worden niet hebben. Wegens reuma en stofwisselingsziekte en nog meer enzo. Dus het worden kale cupcakes of boterkoek. Ik denk dat ik zo mn ma maar ff vraag waar zij zin in heeft haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    zal ik een vriend zoeken


    i put the fun in funeral

    Turkse theeeee

    Lol alles moet ook echt verpest worden eh..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    (...)

    Mama mag al die frutsels die altijd op cupcakes (of er doorheen) gedaan worden niet hebben. Wegens reuma en stofwisselingsziekte en nog meer enzo. Dus het worden kale cupcakes of boterkoek. Ik denk dat ik zo mn ma maar ff vraag waar zij zin in heeft haha.


    oh dats niet leuk :c maaAAAAAAAAAAAAR kale cupcakes zijn ook omnom
    mag ze chocoladecupcakes btw? *domme vraag mss ik ben dom*


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    oh dats niet leuk :c maaAAAAAAAAAAAAR kale cupcakes zijn ook omnom
    mag ze chocoladecupcakes btw? *domme vraag mss ik ben dom*


    Er is maar één soort chocolade (pure) die ze mag hebben. Maar die vinden papa en ik vies dus dat wordt nooit gemaakt. :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Er is maar één soort chocolade (pure) die ze mag hebben. Maar die vinden papa en ik vies dus dat wordt nooit gemaakt. :'D hahaha


    en brownies? die worden met pure chocolade gemaakt? C:


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    en brownies? die worden met pure chocolade gemaakt? C:


    Ze mag ook laaaaang niet alle pure chocolades hebben helaas. Echt maar 1 specifiek merk die haast nergens te koop is. Dus dingen uit de winkel is sowieso geen optie. Het moet echt zelf gemaakt worden. Maar ik kan wel eens opzoeken hoe je zelf brownies moet maken en dan haar chocolade gebruiken. Sowieso yes way dat ik dan ook iets voor papa en mij maak. Want haar chocolade is zoveel cacao en dus zo puur dat wij het niet lekker meer vinden. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •