• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

    bansbs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Okay come on Anna. Kleed je aan, eet wat, maak je opdrachten, doe wat je altijd doet. Don't let him ruin you.


    Happy Birthday my Potter!

    Sweetwine schreef:
    Ik vind m'n nieuwe signature zo leuk, maar ben benieuwd of er users zijn die de referentie begrijpen.


    Alleen vanwege de film uit 2013, maar ja, absoluut. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    guys morgen heb ik mn examenrapport


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    (...)

    Alleen vanwege de film uit 2013, maar ja, absoluut. (bloos)


    Neee daar komt hij juist niet vandaan (ook al zit dezelfde quote wel in die film, ja). D:


    I just freaking love Christmas music in public. It reminds me that it isn't just me.


    kindness is never a burden.

    Wat doe ik hier?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sweetwine schreef:
    (...)

    Neee daar komt hij juist niet vandaan (ook al zit dezelfde quote wel in die film, ja). D:


    daar ken ik hem ook alleen van haha


    i put the fun in funeral

    Ik dacht dat we een afspraak hadden over stil zijn als anderen nog sliepen, om welke tijd dan ook...................

    // Nah, ik ben echt niet altijd negatief. Heel soms kan ik ook positief zijn
    // er moet nog iets bij eigenlijk, maar ik ben er nog niet klaar voor dat bekend te maken. Na de vakantie is het toch voorbij, dus ik kan het net zo goed niet zeggen.

    // Nieuwe Black Veil Brides sooong ^^ hell yeash

    // 'meer dan 10 mensen vervolgd om beledigen Sylvana Simons', for real? Mag zij ook vervolgd worden door het willen verpesten van sinterklaas?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 10:15 ]

    Het is echt leuk als je vraagt of je alsnog naar een feestje mag komen en diegene heel enthousiast reageert. Yay, ze vinden me aardig c:


    // Aaaaaaahhh Five Finger Death Punch komt naar Graspop mwhihihi misschien kan ik ze eindelijk live zien O,o






    [ bericht aangepast op 22 dec 2016 - 10:30 ]

    Great, I feel fucking awful merp. Ik probeer het echt van mij af te zetten, maar op deze manier lukt dat totaal niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Als Studio Brussel nog één keer Tienduizend Luchtballonen of eender welk K3-liedje speelt, schiet ik me door m'n kop.
    Seriously.
    Dat je het eenmaal speelt omdat het veel aangevraagd wordt, tot daar aan toe.
    Maar dit is al de derde keer op vier dagen of zo.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De laatste deadline voor mijn 'Kerstvakantie' (lees: twee weken lang waarin ik op vrijdag niet naar Nijmegen moet voor colleges maar wel een shitload aan m'n studie moet doen). I CAN DO THIS.


    Ik ben er zó zat van dat jij 90% van de tijd niet je beloftes langs komt. For real, we hebben dit weken geleden afgesproken en nu kan je ineens niet meer, rot op zeg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik iets haat, is het samsung -_-

    protip: 💦💦💦 nooit gebruiken bij voorbaat dank


    Heaven is a place that we all have