• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls. Oh en sorry maar bijna dicht enzo.

[ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:41 ]

bansbs

LaAt ZiEn WiE jE bENt

Dougal schreef:
    (...)

He he.

Ik heb Billy Elliot jaren terug in Londen gezien. :Y) En ik heb Les MIserables geizen in Rotterdam (en die wil ik zooooo graag op West End zien) en ik ga in januari naar The Lion King ^^

I'm jealous. Heb tot nu toe twee musicals gezien. Ik wil ook nog graag naar Les Mis en Lion King en Phantom en Elisabeth en eigenlijk heb ik een hele lange lijst. (cat)

Jesus, moet ik dan haar invlechten voor die fotoshoot morgen en begint iedereen nu te zagen tegen mij 'mijn haar dit' en 'mijn haar dat'. I don't give a shit, ik ga doen wat ik moet en wil doen, zoeken jullie de rest maar uit. Dit is geen democratie, maar een dictatuur en ik sta bovenaan.

// Jesus, dat was dan ook weer te verwachten. Weet je, ik ben het beu. Je moet bij mij niet meer komen janken. Trek je plan.

[ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:37 ]

kindness is never a burden.

Ik kan dit wel waarderen. :')

Ik ben zopas overleden. Net als Tumblr en alle websites die Yuri on Ice met subs hosten

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Yashiro schreef:
    Ik ben zopas overleden. Net als Tumblr en alle websites die Yuri on Ice met subs hosten

Amen sister.

[ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 22:40 ]

kindness is never a burden.

Go away please.

•

Ik krijg geen lekke band als ik naar de uni fiets
    Ik krijg geen lekke band als ik naar het ziekenhuis fiets
    Ik krijg zelfs geen lekke band als ik naar het zwembad fiets
    Ik krijg WEL een lekke band als ik in fucking Leiderdorp ben en terug moet fietsen
    thx god

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Uhm... Waarom app je mij? Ik heb nog steeds constant paniekaanvallen. Ga weg.

Happy Birthday my Potter!

Krolock schreef:
    (...)
    I'm jealous. Heb tot nu toe twee musicals gezien. Ik wil ook nog graag naar Les Mis en Lion King en Phantom en Elisabeth en eigenlijk heb ik een hele lange lijst. (cat)

Ik heb in mijn leven heel wat musicals gezien. Ook Nijntje. :Y)
    Les Mis was prachtig en ik kan de hele Engelse versie uit mijn hoofd meezingen (inclusief achtergrondkoren, helaas - nog - niet alles tegelijk) en ik heb Billy Elliot ook in Scheveningen gezien. :'D

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Dougal schreef:
    (...)

Ik heb in mijn leven heel wat musicals gezien. Ook Nijntje. :Y)
    Les Mis was prachtig en ik kan de hele Engelse versie uit mijn hoofd meezingen (inclusief achtergrondkoren, helaas - nog - niet alles tegelijk) en ik heb Billy Elliot ook in Scheveningen gezien. :'D

NIJNTJE MUSICALS
    IK KEN ALLE LIEDJES <3
    #notallcaps

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Yashiro schreef:

— Inner peace, it's hard to find. —

Krolock schreef:

Ik kan dit wel waarderen. :')

Ik ben oprecht heel erg verbaasd x'D

Ohmy hoe zoet kun je het maken? Dit is zo veel te cute. :3

Deep inside, I've never felt alive

Tijn is een held.

You gave me my life all those years ago, now I give you yours.

Dougal schreef:
    Tijn is een held.

Deze kwam ik tegen op twitter: 'It's the most wonderful Tijn of the year'
    Ik lag plat

Deep inside, I've never felt alive

Are you fucking kidding me? Ik haat mijzelf dankzij jou. Ik zit weer compleet aan de grond. Mijn zelfbeeld is zero. Je hebt mij echt pijn gedaan. Op het moment dat je WIST dat ik kwetsbaar was. Ben je fucking blind? Ben je fucking doof? Wat heb ik je ooit misdaan? Serieus laat mij met rust. Ga weg. Ik geloof dat ik vrij duidelijk was.

Happy Birthday my Potter!