• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls.

    Fav troll?

    10.0% (2 stemmen)
     
    Gerard

    5.0% (1 stem)
     
    Willem

    40.0% (8 stemmen)
     
    Margriet

    5.0% (1 stem)
     
    stoeipoes

    0.0% (0 stemmen)
     
    tijgertje28

    25.0% (5 stemmen)
     
    Saltyshaker

    15.0% (3 stemmen)
     
    Team Rocket


    Heaven is a place that we all have

    Nee, gewoon nee. Dit is niet de manier, maar blijkbaar kan het gewoon niet anders. Zielig hoor.


    Deep inside, I've never felt alive

    Am I not good enough to come for, then? Nope, don't be selfish. It's okay, you are not, but that's okay c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eucalyptus schreef:
    ik vraag me al heel mijn Quizletleven af waarom LJH eigenlijk in offtopic staat.

    Omdat het anders over een bepaald onderwerp moet gaan, en in off-topic niet.

    Goldberg schreef:
    Best sad om te weten hoeveel mensen je eigenlijk vergeten.


    i don't c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Door dit LJH-Drama was ik eigenlijk vergeten dat ik bezig was met mezelf haten c; ok here we go again.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Arkadia schreef:
    (...)

    i don't c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Erso schreef:
    (...)

    Omg, kijk jij dat ook?

    Jaaa :3

    Haha
    'Jij noemt ons Dreuzels'
    - 'Maar dat zijn jullie toch ook?'
    XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rockabye schreef:
    (...)
    Omdat het anders over een bepaald onderwerp moet gaan, en in off-topic niet.


    Oh, daarmee.


    Heaven is a place that we all have

    Allerton schreef:
    Door dit LJH-Drama was ik eigenlijk vergeten dat ik bezig was met mezelf haten c; ok here we go again.


    Was dat drama toch nog ergens goed voor. :') En same.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Wiarda schreef:
    ik wil een beetje huilen want sugarcrash maar ook omdat iedere keer dat ik een uitgeefupdate krijg ik !!!!! voel in mijn hart maar ik heb het idee dat ik die !!!!! nergens optimaal kan delen want mijn familie snapt de passie erachter niet en ik heb het idee dat de rest van de wereld het niet echt boeit of zo

    dus eigenlijk ben ik verdrietig dat ik niet aan genoeg mensen kan vertellen hoe blij ik ben

    jip wat zijn dit voor first world problems met je fcking pizza sugarcrash


    (jip. JIP. ik deel je !!! gevoelens hierover best wel hard en ik ben op het moment weer eens even heel erg vreselijk in reageren op berichten (sorry, ugh, ik baal heel erg van mezelf) maar als je geschreeuw en/of wild geflapper uitgedrukt in emoji's en schrifttekens kwijt moet, beloof ik dat je me 100% niet verveelt en het me absoluut allemaal heel erg boeit want jE BOEK WORDT UITGEGEVEN. DAT IS ECHT. JIP WORDT EEN GEPUBLICEERD AUTEUR. (bloos))


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Allerton schreef:
    Door dit LJH-Drama was ik eigenlijk vergeten dat ik bezig was met mezelf haten c; ok here we go again.

    Same, bedankt voor de reminder x'D
    maar ik haat jou niet btw 🤗


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Oh, daarmee.

    Ik zocht het topic met de 'nieuwe' regels, maar kon het zo snel niet vinden.


    // Het had ook anders gekund en je veel drama kunnen besparen.

    Ik ben even 200% confused... dus ze spelen de Hobbit films eerst af op SBS6 om normale tijden en nu opeens zijn ze ook op Veronica maar dan om onmogelijke tijden. En nu maken ze op Veronica reclame dat SBS6 binnenkort LotR gaat afspelen.
    Heh

    Idk tho


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Krolock schreef:
    Ik ben even 200% confused... dus ze spelen de Hobbit films eerst af op SBS6 om normale tijden en nu opeens zijn ze ook op Veronica maar dan om onmogelijke tijden. En nu maken ze op Veronica reclame dat SBS6 binnenkort LotR gaat afspelen.
    Heh

    IKR?!
    Ik snapte d'r ook al niets van, maar waarschijnlijk willen ze iedereen het gunnen om te kijken, mochten ze doordeweeks niet hebben kunnen kijken. Veronica en SBS 6/9 (& Net5) zijn ook nog eens van hetzelfde overkoepelende bedrijf, dus dat maakt het al helemaal krom.


    Deep inside, I've never felt alive