• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls.

    Fav troll?

    10.0% (2 stemmen)
     
    Gerard

    5.0% (1 stem)
     
    Willem

    40.0% (8 stemmen)
     
    Margriet

    5.0% (1 stem)
     
    stoeipoes

    0.0% (0 stemmen)
     
    tijgertje28

    25.0% (5 stemmen)
     
    Saltyshaker

    15.0% (3 stemmen)
     
    Team Rocket


    Heaven is a place that we all have

    lol ik heb nooit enig idee wat ik moet doen met vriendschapsverzoeken van mensen die ik totaal niet ken
    like als ik ja zeg loop ik het risico er een gesprek mee te moeten starten (spreek uit ervaring) en dat vind ik niet leuk, of dat-ie niet is zoals-ie 'm voordoet
    maar als ik neen zeg dan lijk ik zo'n racistische bitch of zo
    what do i have to dooooooo


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Firgun schreef:
    lol ik heb nooit enig idee wat ik moet doen met vriendschapsverzoeken van mensen die ik totaal niet ken
    like als ik ja zeg loop ik het risico er een gesprek mee te moeten starten (spreek uit ervaring) en dat vind ik niet leuk, of dat-ie niet is zoals-ie 'm voordoet
    maar als ik neen zeg dan lijk ik zo'n racistische bitch of zo
    what do i have to dooooooo


    Maar, je kent die persoon toch niet? Dus hoezo zou je dan een ''racistische bitch'' lijken als niemand ook maar iets merkt van dat je het vriendschapsverzoek niet accepteerd? Plus sowieso is het niet raar als je mensen niet accepteerd omdat je ze niet kent. Dat maakt je geen racistische bitch, don't worry. ^^
    Gewoon lekker niet accepteren als je je dr niet goed bij voelt. (:


    OTOFT: Uuuuugh, nog zó veel eindejaarsberichtjes te schrijven aan mensen. My poor fingers. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *bangs head against the wall repeatedly*


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Firgun schreef:
    lol ik heb nooit enig idee wat ik moet doen met vriendschapsverzoeken van mensen die ik totaal niet ken
    like als ik ja zeg loop ik het risico er een gesprek mee te moeten starten (spreek uit ervaring) en dat vind ik niet leuk, of dat-ie niet is zoals-ie 'm voordoet
    maar als ik neen zeg dan lijk ik zo'n racistische bitch of zo
    what do i have to dooooooo


    Je zet de optie 'volgen' aan, je drukt op 'neen' en dan heb je er een volger bij. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Update: verrassend genoeg heb ik nu inderdaad spijt van gaan slapen om half vijf + ik moet ontbijt hebben, maar het klinkt alsof ik beneden stemmen hoor en dat zou bezoek impliceren, waar ik echt even extra weinig zin in heb vandaag.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    guys heeft niemand door hoe snel dit topic is gegaan


    Heaven is a place that we all have

    Doodgaan zou echt fijn zijn atm.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    letterlijk nog maar 12 uur dat dit topic bestaat ofzo

    SHANIA NEE JE BLIJFT LEVEND PLS DONT

    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 11:13 ]


    Heaven is a place that we all have

    Maar ik wil niet meer en ik ben echt klaar met alles.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    but but but and ur friends


    Heaven is a place that we all have

    :c
    Het doet allemaal echt zoveel pijn en mensen doen alsof ik niks ben en idk they are right; ik ben ook gewoon een nutteloos iets.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    :c
    Het doet allemaal echt zoveel pijn en mensen doen alsof ik niks ben en idk they are right; ik ben ook gewoon een nutteloos iets.


    je bent niet nutteloos stop saying that ur a potato of cuteness


    Heaven is a place that we all have

    bejsv


    Heaven is a place that we all have

    bijna


    Heaven is a place that we all have

    yes


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Heaven is a place that we all have