• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls.

    Fav troll?

    10.0% (2 stemmen)
     
    Gerard

    5.0% (1 stem)
     
    Willem

    40.0% (8 stemmen)
     
    Margriet

    5.0% (1 stem)
     
    stoeipoes

    0.0% (0 stemmen)
     
    tijgertje28

    25.0% (5 stemmen)
     
    Saltyshaker

    15.0% (3 stemmen)
     
    Team Rocket


    Heaven is a place that we all have

    Valt niet op

    // saltyshaker ftw

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 21:12 ]

    Mijn fav troll staat er niet bij #teamrocket (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Geen woorden voor...

    Bed. Slapen. Houdoe wereld.


    OHMYGOD IK PAS HET AAN OF PROBEER DAT DNA


    Heaven is a place that we all have

    Kut Addie <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    waarom leer ik als ware kennis toch niet bestaat
    ik word sofist
    ik ben de maat van alle dingen en vind dat mijn kennis over antieke wijsbegeerte wel toereikend is


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Arkadia schreef:
    Kut Addie <3


    Ben een keizersnee.
    HAHAHAHAHHA.
    jk all natural


    Heaven is a place that we all have

    Wat ik dus wilde schrijven in het vorige topic voordat ADDIE hem sloot.

    Ik hoop echt dat er niemand van zijn familie bij betrokken is, dat zou echt niet fijn zijn.
    Ik hoop ook echt dat dit geen aanslag is, maar een zwaar ongeluk en dat families elkaar met kerst terug kunnen zien. En aan de overleden mensen: Rust in vrede. Yu gonplei ste odon. :/

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eucalyptus schreef:
    OHMYGOD IK PAS HET AAN OF PROBEER DAT DNA


    Thank you ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Yay, bladzijde één is af. Ik hou van dit nieuwe personage.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er was net een kei hoge piep in dit liedje en ik sterf nu door oorpijn; thanks Beatles. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lol, mensen willen dat ik tinder doe. Dit is echt het lameste ding ever. Ik hoef geen relatie xd nu ben ik chagrijnig. Idek why.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    margriet staat voor! en sorry Kell maar die poll moest en OCD en LJH sluiten is een one in a lifetime kans

    @Anna en Kim, ur wish is my command.


    Heaven is a place that we all have

    kan iemand even advies geven.
    we hebben morgen frans het eerste uur, daarna hebben we twee tussenuren. Dus iedereen wilt uitslapen en gaat niet, tenminste wat ik van de 'populairderen' in de groepsapp hoor. Maar ik zit in een soort tweestrijd als ik ga wordt de klas boos op mij, als ik niet ga weet ik de gevolgen op school niet + ik weet niet of de anderen wel zich eraan houden. Echt ik haat het echt dat de klas gewoon niet kan komen en me in zo'n situatie brengen (no_chears)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt